عرضه سبک‌ترین و کوچک‌ترین اسباب‌بازی پرنده جهان

اخیرا اسباب‌بازی پرنده‌ای موسوم به MOTA Jetat Nano به بازار عرضه شده که به‌عنوان سبک‌ترین پرنده اسباب‌بازی جهان لقب گرفته است.

موتا (MOTA) یکی از شرکت‌های تولیدکننده قطعات الکترونیکی و ادوات پوشیدنی، اخیرا موفق به ساخت کوچک‌ترین و سبک‌ترین اسباب‌بازی پرنده موسوم به MOTA JETAT Nano شده‌است.
این پرنده که دارای کنترلر با قابلیت لمس انگشتی است، ابعاد ۲۲ در ۲۲ در ۲۰ میلیمتر داشته و با نیم اونس وزن به‌عنوان سبک‌ترین پرنده اسباب‌بازی جهان شناخته می‌شود. این ابزار قابل استفاده در فضای بیرون بوده و عملکرد بالایی نسبت به همتایان خود در بازار دارد.
مایکل فارو از مدیران شرکت مونتا می‌گوید: «جتات نانو(Jetat Nano) ابزاری است که به نظر می‌رسد در سراسر جهان مورد استفاده قرار گیرد. با این ابزار می‌توان هواپیماهای کوچک را مورد کنترل قرار داد.»
در ساخت این ابزار از طراحی استفاده شده که پیچیدگی‌های سیستم‌های رایج در بازار را ندارد. این ابزار به محض روشن کردن قادر به پرواز است. تجربه استفاده از این پرنده کوچک بسیار هیجان‌انگیز و جذاب است.
ابعاد کوچک این پرنده موجب شده تا امکان پرواز در نواحی و فضاهای مختلف را داشته باشد. به دلیل قیمت پایین آن، امکان خرید آن برای اقشار مختلف وجود داشته و می‌توان آن را به‌صورت هدیه به دوستان داد یا در مسابقه‌های مختلف از آن استفاده کرد.
این پرنده کوچک تا ۷۵ فوت قادر به پریدن بوده و تا ۸ دقیقه در این ارتفاع می‌ماند. به دلیل وجود نورهای مختلف در آن، امکان مشاهده و رصد آن از دور وجود دارد. همچنین در طراحی این پرنده کوچک، مسائل ایمنی برای پرواز رعایت شده‌است.
این پرنده با قیمت ۴۰ دلار به بازار عرضه شده که همراه آن یک دسته کنترلر و چهار پره یدکی نیز قرار دارد.
این اسباب بازی توسط یکی از شرکت‌های بزرگ الکترونیکی تولید و توزیع می‌شود.