تولید جوهر گرافنی مناسب برای الکترونیک چاپی

شرکت گودفلو اخیرا جوهرهای گرافنی به بازار عرضه کرده که برای تولید ادوات الکترونیکی چاپی مناسب است. این جوهرها با استفاده از گرافن‌های تولید شده توسط شرکت هایدال تولید شده‌است.

شرکت هایدال در گزارشی از چگونگی استفاده از فناوری HDPlas در تولید نانوپلاکت‌های گرافنی عامل‌دار در جوهرهای گرافنی پرده برداشت. این جوهرها در تولید ادوات الکترونیکی چاپی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این جوهرها با هدف استفاده در حوزه الکترونیک چاپی تولید شده‌اند.
محققان این شرکت در مقاله‌ای که اخیرا در نشریه Solid State Technology منتشر شده‌است درباره چگونگی استفاده از گرافن در این جوهرها توضیحاتی ارائه کردند، جوهرهایی که توسط شرکت گودفلو (Goodfellow) ساخته شده و عملکرد بهتری نسبت به جوهرهای کربنی دارد. این جوهرها می‌توانند فرصت‌های تازه‌ای در الکترونیک چاپی ایجاد کنند که این موضوع به دلیل قابلیت‌هایی نظیر چسبندگی بالا و هدایت الکتریکی مناسب است. نتایج آزمون‌های انجام شده نشان می‌دهد که این جوهرها با قدرت تفکیک بالا روی زیرلایه‌های مختلف استفاده می‌شود. از این جوهر می‌توان در ساخت حسگر، نمایشگرها، الکترونیک چاپی و الکترودها استفاده کرد.
این جوهرها که توسط شرکت گودفلو و با استفاده از نانوپلاکت‌های گرافنی عامل‌دار شرکت هایدال تولید شده دارای مزایایی متعددی نسبت به محصولات موجود در بازار است. این جوهرها چسبندگی بالایی داشته و از انعطاف‌پذیری قابل توجهی برخوردار هستند. این جوهرها در دمای پایین پخته شده و برای طیف وسیعی از کاربردها مناسب هستند.
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.haydale.com/our-technology/hdplas-process مراجعه کنید.