پنجمین دوره توان‌افزایی مروجین فناوری نانو برگزار می‌گردد

پنجمین دوره توان‌افزایی مروجین فناوری نانو (ویژه مدرسان)، در راستای افزایش همکاری بین ستاد توسعه فناوری نانو و مدرسان نانو و افزایش سطح ترویجی و آموزشی مدرسان، برگزار می‌گردد.

در راستای افزایش همکاری بین ستاد توسعه فناوری نانو و مدرسان نانو و افزایش سطح ترویجی و آموزشی مدرسان، پنجمین دوره توان‌افزایی مروجین  فناوری نانو (ویژه مدرسان) از تاریخ ۹ الی ۱۱ دی ماه ۱۳۹۴ به مدت ۳ روز در محل اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار می‌گردد.

هدف از برگزاری این دوره آموزشی، افزایش تعامل و همکاری بین مدرسان نانو و ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، آشنایی بیشتر مدرسان با اهداف، ساختار و برنامه‌های این ستاد، افزایش روحیه کارگروهی و انتقال تجربیات موفق، آگاهی از دغدغه‌ها و مشکلات مدرسان نانو، افزایش سطح ترویجی و آموزشی مدرسان فناوری نانو و همچنین اشراف اطلاعاتی از وضعیت فناوری نانو در کشور است.

سرفصل‌ها و برنامه‌های دوره:
•    افتتاحیه
•    نانو در ایران(معرفی ستاد نانو و آیین نامه‌های حمایتی)
•    آشنایی با مباحث سنجش و اندازه‌گیری، فناوری آموزشی و کاربرد آن در آموزش نانو

•    اصول طراحی چند رسانه‌ای
•    فنون مذاکره و آداب معاشرت
•    هم اندیشی مدرسان فناوری نانو ؛ با موضوع تحلیل و بررسی فضای ترویج و آموزش فناوری نانو کشور و نقش مدرسان نانو در تحقق سند چشم انداز ۱۰ ساله دوم فناوری نانو
•    معرفی فناوری‌های همگرا 
•    معرفی اصول طراحی سوال مسابقات فناوری نانو

در پایان دوره، از سوی ستاد نانو به شرکت کنندگان گواهی حضور اعطا خواهد شد. شرکت در این دوره برای مدرسان فناوری نانو حائز امتیاز آموزشی است و در سوابق ترویجی و آموزشی آنها ثبت می‌گردد.

شایان ذکر است شرکت در این دوره رایگان بوده و هزینه اسکان، پذیرایی و کارگاه‌ها بر عهده ستاد ویژه توسعه فناوری نانو است.

علاوه بر مدرسان دارای گواهی توانمندی تدریس فناوری نانو، اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها که راهنمایی حداقل یک پایان نامه تحصیلات تکمیلی فناوری نانو را برعهده داشته و از ستاد نانو برای آن پایان نامه حمایت مالی دریافت کرده‌اند نیز امکان حضور در این برنامه را دارند.

اعضای هیئت علمی علاقمند به شرکت در این برنامه، حداکثر تا تاریخ ۶ دی ماه ۱۳۹۴ فرصت دارند از طریق مکاتبه با ایمیل student@nano.ir و یا تماس با شماره ۰۹۱۹۰۲۰۶۱۰۰ ثبت نام خود را در این دوره نهایی نمایند.

شایان ذکر است چهارمین دوره ‌توان‌افزایی مروجین فناوری نانو (ویژه نهاد‌‌های ترویجی) با حضور انجمن‌های علمی، هسته‌های علمی بسیج دانشجویی، شرکت‌های آموزشی‌-‌ترویجی و گروه‌های نانو موسسه‌ها و پژوهشکده‌ها از سراسر کشور، در آبان‌ماه ۱۳۹۴ برگزار گردید.