بازار نانوپودرهای اکسید منیزیم تا سال ۲۰۱۸ چگونه است؟

بازار نانوپودر اکسید منیزیم چقدر است؟ چه صنایعی از این ماده استفاده می‌کنند؟ کاربردهای مختلف این ماده کجاست؟ روندها در این بازار چگونه است؟ تمامی این سوالات در گزارشی که توسط Transparency Market Research منتشر شده پاسخ داده شده‌است.

اخیراً گزارشی در مورد بازار جهانی نانوپودرهای اکسید منیزیم توسط شرکت ترنسپرنسی مارکت ریسرچ (Transparency Market Research) منتشر شده‌است. در این گزارش بازار جهانی این ماده براساس کاربرد و منطقه استفاده از این ماده از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۸ و همچنین کاربردهای مختلف آن در صنایعی نظیر هوافضا، الکترونیک پیشرفته و … مورد بررسی قرار گرفته است.
در تقسیم‌بندی‌های منطقه‌ای، آمریکای شمالی، اروپا، آسیا، اقیانوسیه و دیگر بخش‌ها (others) به تفکیک آمده است. هر چند کاربردهای کلی این ماده در صنایع در این گزارش آمده است، اما به‌صورت ویژه کاربردهای نانوپودرهای اکسید منیزیم در صنایع ساختمان و سرامیک درج شده‌است.
در این گزارش آنالیز بازار به‌منظور ترسیم تصویر عمیقی از بازار دینامیک این حوزه انجام شده‌است. شرکت‌هایی نظیر Inframat, American Elements Company, Sigma Aldrich, SkySpring Nanomaterials و Martin Marietta Magnesia Specialties مورد بررسی قرار گرفته‌اند. این گزارش چشم‌اندازی از تولیدکنندگان فوق، درآمدها و راهبردهای کسب و کار آن‌ها را ارائه می‌دهد.
در این گزارش مطالب مورد نیاز صنعت، پیش‌بینی از آینده این حوزه، آنالیز جامعی از میزان فروش و روند کسب و کار این حوزه در بخش‌های مختلف بازار ارائه شده‌است.
کاربردهای نانوپودر اکسید منیزیم در حوزه‌های ذیل به تفصیل آمده است:
– Oil products
– Coatings
– Construction and Ceramic Industry
– Advanced Electronics
– Aerospace
– Refractory Material in Furnace Linings
– Others
به‌منظور آنالیز بهتر منطقه‌ای، بخش‌های مختلف بازار براساس مناطق ذیل مورد بررسی قرار گرفته است:
– North America
– Europe
– Asia-Pacific
– Rest of the World (RoW)