جمعه ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵: برگزاری ششمین مسابقه ملی فناوری نانو

ششمین مسابقه ملی فناوری نانو، جمعه ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ در سراسر کشور به طور همزمان برگزار خواهد شد.

تاریخ برگزاری ششمین مسابقه ملی فناوری نانو از سوی دبیرخانه این مسابقه اعلام شد. بر این اساس، ششمین مسابقه ملی فناوری نانو، روز جمعه ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ رأس ساعت ۱۰ صبح در سراسر کشور به طور همزمان برگزار خواهد شد.

ثبت‌‌نام در این مسابقه به دو صورت انفرادی و نیز از طریق نهادهای ترویجی از مهرماه سال جاری آغاز شده‌است.
بر اساس آخرین اطلاعات قرار گرفته بر روی پایگاه اینترنتی مسابقه نانو، آخرین مهلت ثبت‌نام در این مسابقه ۲۸ اسفند ماه ۱۳۹۴ خواهد بود. همچنین آزمون در روز جمعه مورخ ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ رأس ساعت ۱۰ صبح برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است که مراکزی که تعداد داوطلبان آن‌ها بیش از ۱۵۰ نفر باشد و یکی از نهادهای ترویجی فعال در آن شهر، شرایط لازم برای برگزاری آزمون از قبیل مکان و نیروی اجرایی را با هماهنگی دانشگاه فراهم نمایند، با موافقت ستاد نانو، به عنوان مرکز آزمون انتخاب و معرفی خواهند شد.

ششمین مسابقه ملی فناوری نانو در یک مرحله‏ و به صورت تئوری برگزار خواهد شد و کلیه سؤالات آزمون به صورت چهار گزینه ای ارائه می شود. همچنین در این آزمون تعدادی سوال تشریحی برای سنجش توان آموزشی داوطلبان، علاوه بر سوالات چهار گزینه ای ارائه خواهد شد که صرفاً داوطلبانی که علاقمند به دریافت گواهی توانمندی تدریس فناوری نانو هستند می‌توانند به آن پاسخ دهند. اعطای گواهی توانمندی تدریس منوط به کسب حد نصاب علمی در آزمون چهار گزینه ای است.

داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، از طریق شماره‌های ثابت ۴۸و۰۲۱۶۶۵۳۲۶۱۸و موبایل ۰۹۱۹۰۴۲۴۲۰۵ و یا ایمیل competition@nano.ir  با دبیرخانه مسابقه تماس حاصل نمایند.