استفاده از نانوپوشش روی سطح لنز دوربین

دوربینی ویژه بازرسی لوله‌ها به بازار عرضه شده‌است که روی لنز آن نانوپوشش استفاده شده‌است. این نانوپوشش مانع از بروز لک روی سطح دوربین می‌شود.

شرکت مدیت (Medit) دوربین جدیدی به بازار عرضه کرده است. این دوربین که Gecko 3000-S نام دارد دارای ویژگی‌های منحصر به فردی بوده که آن را از دیگر محصولات بازار متمایز می‌کند. این دوربین دارای کابلی با روکش پارچه‌ای است. تراشه مورد استفاده در این دوربین ساخت شرکت سونی است و قدرت تفکیک بالایی دارد. میدان دید این دوربین ۸۷ درجه بوده و روی سطح لنز آن از نانوپوشش استفاده شده‌است. این نانوپوشش از آلودگی و لک گرفتن لنز جلوگیری می‌کند. این دوربین با استفاده از یک ریموت کنترل از راه دور هدایت می‌شود.
در این دوربین از یک قاب آلومینیومی استفاده شده‌است که دستگاه را از آسیب‌دیدگی فیزیکی مصون می‌دارد. یک LCD با ابعاد ۵٫۶ اینچی روی این دوربین قرار داده شده‌است.
یکی از ویژگی‌های خاص این دوربین، استفاده از LED برای تأمین روشنایی است. این دوربین، یک دوربین بازرسی است که برای تست و ارزیابی لوله‌ها و نشت احتمالی از آن ساخته شده‌است.
برخلاف ابعاد کوچک و قیمت پایین، این دوربین دارای ویژگی‌هایی است که دوربین‌های گرانقیمت مجهز به آن هستند. این دوربین دارای سه سال گارانتی است.