توسعه کسب و کار تولید و عرضه نانومواد در سال ۲۰۱۶

شرکت فولرکس به‌عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان نانومواد در جهان، در آغاز سال ۲۰۱۶ موفق به گسترش کسب و کار خود شده‌است. این شرکت همکاری‌های تازه‌ای در صنعت با شرکت‌های مختلف آغاز کرده است.

شرکت فولرکس (Fullerex) در آغاز سال جدید میلادی موفق به بهبود عملکرد خود شده‌است. این شرکت که در آمریکا و اروپا شعبه‌های مختلفی دارد موفق شده‌است با ایجاد ارتباط با صنایع مختلف، دایره فروش خود را گسترش دهد.
فولرکس در حال حاضر بیش از ۲۰ تولیدکننده مختلف داشته و شرکت‌های متعددی در آمریکا و اروپا با فولرکس کار می‌کنند. جو الدریج از مدیران این شرکت می‌گوید: « فولرکس با بهره‌گیری از متخصصان مختلف و افزایش ظرفیت تولید و کیفیت محصول توانسته موقعیت خود را در میان تولیدکنندگان مختلف نانومواد در جهان تثبیت کند. این شرکت دسترسی زیادی به فناوری‌های پیشرو، مواد و افراد متخصص دارد. براساس آماری که اخیرا ما جمع‌آوری کرده‌ایم، تمام افراد و شرکت‌هایی که با ما در حال کار هستند در حوزه تولید نانومواد پیشرو هستند. بنابراین، فولرکس می‌تواند زنجیره تولیدی خود را در میان خریداران تراز اول جهان با ارائه محصولات با کیفیت حفظ کند.»
شرکت‌هایی که در حال حاضر با فولرکس در حال همکاری هستند عبارتند از:
Abalonyx AS, Angstron Materials Inc., Haydale Graphene Industries Plc, Nano-C Inc., NanoIntegris Inc., Nanoridge Materials Inc. and Thomas Swan & Co. Ltd
این شرکت‌ها جملگی در حوزه‌های نانومواد آلی و معدنی و همچنین ترکیبات دو بعدی تخصص دارند. بازار فولرکس روی بخش‌هایی نظیر پوشش، کامپوزیت و نساجی متمرکز است. بنیامین بخم از مدیران این شرکت اخیرا اعلام کرده است: «فولرکس همانند یک کاتالیزور در ایجاد فرصت‌های کسب و کار عمل می‌کند.»
رای گیبس از مدیران شرکت هایدال می‌گوید: « ما به مدت دو سال با شرکت فولرکس کار کرده‌ایم و در حال حاضر تحت تاثیر راهبردهای این شرکت هستیم. تولید محصولات جدید و ایجاد فرصت‌های فروش بیشتر کار ساده‌ای نیست. فولرکس به ما کمک کرده تا سرنخ‌های ارزشمندی برای رسیدن به فروش بالا بدست آوریم.»
فولرکس یک شرکت بین‌المللی در تولید و عرضه نانومواد در جهان است که به ایجاد زنجیره تولید تا مصرف کمک می‌کند.