اولین سفارش تجاری برای خرید نانوافزودنی گل حفاری

شرکت گرافن نانوکِم اولین سفارش تجاری را برای محصول کانفی- ژل (Confi-Gel) خود دریافت کرده است. این سفارش خرید سی وسه هزار و سیصد دلاری بعد از آن اتفاق افتاد که شرکت اسکامی اویلتولز برای شش ماه تست‌های جامع و کاملی روی محصول کانفی- ژل انجام داد. این محصول ی

شرکت اسکامی اویلتولز تصمیم دارد این محصول را ابتدا در طول اولین فصل امسال در پاکستان استفاده کند و سپس آن را به تدریج در ترکمنستان، اندونزی، تایلند، ویتنام، میانمار و هند استفاده کند.
جسپال دوئل، مدیر اجرایی شرکت گرافن نانوکِم، گفت: “بازارهای جدید امروزی توجه گروه ما را به خود جلب کرده‌اند و این در راستای راهبردمان برای توسعه محصول‌مان در بازارهای اصلی است.”
او افزود: “بازار نفت و گاز از نوسانات شدید قیمت نفت رنج می‌برد و این حقیقت که محصول ما می‌تواند به رفع مشکلات این صنعت کمک کند، جاذبه مهمی در تجاری‌سازی محصول‌مان و کاربرد آن در صنعت نفت و گاز ایجاد کرده است.”
کانفی- ژل بعنوان یک افزودنی در گل حفاری استفاده می‌شود. این شرکت توضیح می‌دهد که نانوافزودنی‌شان خواص گل حفاری را بهبود داده و در هنگامی حفاری ریزش دیواره‌ی چاه را کاهش داده و تثبیت چاه را تضمین می‌کند.
شرکت مذکور اضافه می‌کند که محصول‌شان بخاطر میکروساختارش بعنوان افزایش‌دهنده لزجت عملکرد عالی دارد. افزایش‌دهنده‌های لزجت جزء مهمی از گل‌های حفاری هستند.