عرضه نانولوله‌های کربنی برای صنعت نانوکامپوزیت

شرکت N12تکنولوژیز فناوری نانولوله کربنی تولیدی خود را در نمایشگاه JEC فرانسه به نمایش خواهد گذاشت. این شرکت فناوری تولید کامپوزیت با این نانولوله‌های کربنی را به علاقه مندان عرضه میکند.

N12تکنولوژیز یک شرکت فناوری نانو است که در ایالت ماساچوست واقع بوده و اولین تولیدکننده نانولوله‌های کربنی تک جداری تراز شده عمودی درجهان است. این شرکت فناوری جدیدی موسوم به NanoStitch را که به صورت پتنتی به ثبت رسیده است را در نمایشگاه JEC World به نمایش خواهد گذاشت. این نمایشگاه ۸ تا ۱۰ مارس ۲۰۱۶ برگزار خواهد شد.
NanoStitch می‌تواند با تغییر ساختار محصول، مقاومت و استحکام آن را افزایش داده و عملکرد کامپیوزیت را در برابر خستگی بهبود دهد. N12 به سرعت در حال افزایش ظرفیت تولید خود بوده و برنامه‌ای برای تست این مواد در حوزه‌های مختلف دارد که در این مسیر از تولیدکنندگان بزرگ کامپوزیت استفاده می‌کند.
علاوه بر این، NanoStitch قرار است با روش‌های جوش رزین منطبق شود و بتوان از آن در فیلم‌های چسبی و ترموپلاستیک‌ها استفاده کرد. براساس صحبت‌های براد برکسون مدیرعامل N12، این فناوری می‌تواند کامپوزیت‌های مختلف را بهبود دهد.
این شرکت محصول دیگری موسوم به SLS دارد که می‌تواند هدایت الکتریکی و گرمایی را افزایش دهد. از این فناوری می‌توان در حسگری و پخت رزین اسفاده کرد. SLS می‌تواند مقاومت ورق‌ها را افزایش دهد. با استفاده از این فناوری وزن کامپوزیت و مصرف انرژی کاهش می‌یابد.
N12 در این نمایشگاه عملکرد و توانمندی‌های خود را عرضه می‌کند. برکسون می‌گوید: «ما از این که در این نمایشگاه شرکت کرده و راهبردهای جدید خود را به نمایش می‌گذاریم بسیار خرسندیم. این فناوری‌ها می‌تواند تغییرات بنیادی در صنعت کامپوزیت ایجاد کند.»