کاتالوگ شرکت‌های فعال در حوزه گرافن ۲۰۱۶

بنیاد فانتوم در کشور اسپانیا، نسخه سوم کاتالوگ شرکت‌های فعال در اقصی نقاط جهان در حوزه گرافن را منتشر نموده است.

بنیاد فانتوم (Phantoms Foundation) در کشور اسپانیا، نسخه سوم کاتالوگ شرکت‌های فعال در اقصی نقاط جهان در حوزه گرافن را منتشر نمود. در نسخه سوم، بیش از ۱۲۰ موسسه که در این حوزه فعالیت می‌کنند، پوشش داده شده است. از این سند در خلال بزرگ‌ترین رویداد اروپا در حوزه گرافن که در ماه آوریل سال جاری میلادی در شهر جنوا در کشور ایتالیا برگزار خواهد شد، رونمایی می‌شود.
این پیشگامی به عنوان یک منبع آزاد، به دنبال جذب همکارانی از اقصی نقاط جهان است که علاقمند به تقسیم، تبادل‌نظر و بررسی راه‌های جدید پیشرفت‌های تجاری و علمی مربوط به حوزه گرافن هستند.
هدف اصلی این پیشگامی، داشتن یک منبع در دسترس می‌باشد تا در قالب آن، یک پرونده منسجم از تمامی شرکت‌های فعال در حوزه گرافن تهیه گردد. کاتالوگ جدید، شرکت‌های فعال در حوزه گرافن را بررسی کرده و راهکاری برای ارتقای تعاملات و همکاری‌های آینده ارائه می‌کند. همچنین کاتالوگ جدید به عنوان منبعی ارزشمند برای سرمایه‌گذاران، شرکت‌های استفاده کننده نهایی، سیاست‌گذاران و … عمل خواهد کرد. این کاتالوگ راهکاری برای ارتقای تعامل، هم‌افزایی و همکاری‌های آتی در زمینه پیشرفت‌‌های علمی و تجاری مربوط به حوزه گرافن است.
نسخه الکترونیکی کاتالوگ جدید نیز بعد از برگزاری همایش مذکور قابل دسترسی خواهد بود.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نسخه‌های قبلی کاتالوگ شرکت‌های فعال در حوزه گرافن به نشانی مراجعه نمایند.
http://www.grapheneconf.com/companies_catalogue/
منبع: