عرضه محصولات گرافنی در حاشیه نشست سالانه انجمن فیزیک

شرکت گرافن تری‌دی‌لب قصد دارد در نشست سالانه انجمن فیزیک آمریکا به معرفی محصولات و دستاوردهای خود بپردازد. در این نشست آخرین فناوری ساخت ادوات نشر نوری مبتنی بر گرافن نیز برای علاقه‌مندان عرضه خواهد شد.

شرکت گرافن تری‌دی‌لب (Geraphen 3D lab) قصد دارد در نشست سالانه American Physical Society به ارائه آخرین دستاوردهای خوب بپردازد. این شرکت اخیرا ادوات نشر نوری آلی مبتنی بر گرافن ساخته است. این محصولات جدید را می‌توان برای ساخت ادوات الکترونیکی ۲ و ۳ بعدی مورد استفاده قرار داد.
نشست سالانه APS به صورت سالانه برگزار شده که در سال جاری ۱۴ تا ۱۷ مارچ در بالتیمور مریلند برگزار می‌شود. این نشست یکی از نمایشگاه‌های بسیار بزرگ بین‌المللی است که متخصصان مختلفی از صنعت، دانشگاه و آزمایشگاه‌های تحقیق و توسعه در آن شرکت می‌کنند.
النا پولیاکوف از مدیران شرکت گرافن‌تری‌دی می‌گوید: «این نشست همیشه برای ما یک رویداد بسیار مهم و عالی بوده است. ما بسیار خوشحالیم که در این نشست حضور داریم. قصد داریم در این رویداد مهم، به معرفی دستاوردهای خود بپردازیم که مهمترین آنها منابع روشنایی انعطاف‌پذیر گرافنی است. ما بسیار خوشحالیم که بخشی از این جریان تجاری‌سازی گرافن در صنعت الکترونیک هستیم.»
این شرکت نمونه‌هایی از جوهرهای آلی خود را نیز در این نمایشگاه عرضه می‌کند که قابل تهیه از سوپرمارکت‌های گرافنی است. سوپرمارکت گرافنی یک سایت تجاری اینترنتی است که توسط آزمایشگاه‌های گرافنی اداره می‌شود. آزمایشگاه‌های گرافنی از زیرمجموعه‌های شرکت گرافن تری‌دی‌لبز است.
گرافن تری‌دی‌لبز یکی از شرکت‌های پیشرو در تولید و فروش گرافن و محصولات گرافنی است. این شرکت در حوزه مواد پیشرفته فعالیت داشته و در حال حاضر بیش از ۱۰۰ محصول به بازار عرضه کرده است. بیش از ۱۰ هزار مشتری در سراسر جهان از محصولات این شرکت استفاده می‌کنند. برخی از مشتریان مهم و شناخته شده این شرکت عبارتند از ناسا، فورد، اپل، زیراکس، سامسونگ، دانشگاه هاروارد، IBM، دانشگاه استفنورد و شرکت جنرال موتور.
این شرکت فناوری‌های مختلفی در بخش تولید و جداسازی چندلایه‌های گرافنی دارد. فرآیندهای مورد استفاده این شرکت قابلیت تولید انبوه دارد و می‌توان با آن محصولات گرافنی با قیمت کم تولید کرد.