انتشار گزارش بررسی بازار «جوهرهای نانونقره‌»تا سال ۲۰۲۰

نانوجوهرهای نقره از جمله ترکیباتی هستند که بازار رو به رشدی دارند. گزارشی در این حوزه منتشر شده که حجم بازار، روندها، شرکت‌های فعال و محدودیت‌های موجود در این بازار را ارائه می‌دهد.

شرکت ترنسپرنسی مارکت ریسرچ (Transparency Market Research) گزارشی را با عنوان بازار جوهرهای نانونقره‌ منتشر کرده است که در آن به بررسی ابعاد، رشد، سهم و روندهای موجود در بازار نانوجوهرهای نانونقره‌ای بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۰ پرداخته می‌شود.
در این گزارش، عوامل موثر در رشد و محدود شدن بازار بررسی می‌شود. در این گزارش اطلاعاتی برای تصمیم‌سازان به‌منظور اتخاذ تصمیم در این حوزه درج شده‌است.
نانوجوهرهای نقره ترکیبات ایده‌آلی برای ساخت ادوات الکترونیکی چاپی روی پلاستیک یا کاغذ هستند. یکی از دلایل جذابیت این مواد، ویسکوزیته پایین آنها است. این جوهرها می‌توانند بر الگودهی روی سطح به ویژه برای تولید انبوه مورد استفاده قرار گیرند. در مقایسه با دیگر مواد چاپی، جوهرهای نانونقره می‌توانند هدایت بیشتری داشته باشند و در عین حال ماده مصرفی به حداقل برسد. در حال حاضر شرکت‌های مختلفی روی توسعه جوهرهای نانونقره‌ای جدید کار می‌کنند تا عملکرد آنها را افزایش داده و قیمت را کاهش دهند.
این جوهرها می‌توانند الگوهایی بسیار نازکتر از مواد رایج روی سطح ایجاد کنند. تقاضا برای جوهرهای نانونقره رو به افزایش است که یکی از دلایل آن، افزایش تقاضا برای ادوات الکترونیکی کوچک است که نیاز به چاپ‌های دقیق در آنها بیشتر است.
زنجیره صنعتی و ارزشی این ماده برای خواننده بررسی شده و چشم‌اندازهای آن در بخش‌های مختلف برای خواننده تشریح می‌شود. در این گزارش مدل آنالیزی موسوم به Five Forces analysis برای بررسی وضعیت شرکت‌های تولیدکننده و مصرف کننده این نانوجوهرها به کار گرفته شده‌است.
Methode Electronics, Bayer MaterialScience, و Agfa-Gevaert N.V. سه شرکت بزرگ در بازار جوهرهای نانونقره‌ای است. چندین شرکت مختلف نیز از نقطه نظر حجم مالی، دستاوردهای اخیر، راهبردهای کسب و کار و پروفایل شرکت مورد بررسی قرار گرفته است.
در این گزارش ارزیابی کاملی از روندهای جاری و گذشته این حوزه، شرکت‌هایی که بالاترین رشد را داشته‌اند و همچنین محدودیت‌های این بازار ارائه شده‌است. آخرین دستاوردهای این حوزه نیز به تفصیل مورد بررسی قرار گرفته است.