دوره‌های آنلاین ویژه آمادگی المپیاد دانش‌آموزی و مسابقه ملی فناوری نانو

سایت آموزش فناوری نانو (edu.nano.ir) به منظور افزایش آمادگی داوطلبان مسابقه ملی فناوری نانو و المپیاد دانش آموزی فناوری نانو، اقدام به برگزاری دوره‌های آمادگی به صورت آنلاین در فروردین‌ماه و اردیبهشت‌ماه می‌نماید.

یکی از اهداف سایت آموزش فناوری نانو فراهم کردن بستر آموزشی مناسب جهت دسترسی آسان و سریع علاقه‌مندان به محتوای آموزشی مناسب و مفید در حوزه فناوری نانو می‌باشد. از برنامه‌های سایت در این راستا، برگزاری دوره‌ها و سمینارهای آموزشی آنلاین جهت آمادگی المپیاد و مسابقه ملی نانو است. از مزایای این دوره‌های آنلاین می‌توان به کاهش هزینه آموزش، سهولت حضور در کلاس‌های مجازی، کاهش هزینه رفت‌وآمد و انعطاف‌پذیری بالای آموزش اشاره نمود.

سایت آموزش به عنوان منبع علمی مسابقه ملی و المپیاد دانش‌آموزی فناوری نانو، با کمک اساتید مجرب این حوزه، اقدام به برگزاری دوره‌های آمادگی مسابقه و المپیاد به صورت آنلاین در فروردین و اردیبهشت ۹۵ می‌کند. این دوره‌ها با رویکرد بررسی موضوع سوالات دوره‌های قبلی و طی ۳ جلسه دو ساعته برگزار می‌شود. همچنین مرور مباحث مالکیت فکری با رویکرد مسابقه ملی به صورت جداگانه و طی یک سمینار سه ساعته صورت خواهد گرفت.

مدرسین این دوره‌ها  جزو فعال ترین مدرسان در حوزه مسابقه ملی و المپیاد دانش‌آموزی انتخاب شده‌اند:

جناب آقای دکتر ذوالریاستین، دکتری مهندسی مواد – نانو فناوری از دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی، مدرس تراز الف و مدرس برتر در چندین دوره از مسابقه ملی.

جناب آفای مهندس دارستانی، دانشجوی دکتری فناوری نانو از دانشگاه شریف، مدرس تراز الف و جز ده نفر برتر مسابقه ملی در دوره دوم و سوم مسابقه.

جناب آقای دکتر علم خواه، دکتری مهندسی مواد – فناوری نانو، عضو هیات علمی دانشگاه بوعلی سینا، سابقه تدریس در چندین دوره با موضوعیت پتنت و مالکیت فکری، تدوین چندین جلد کتاب در این حوزه.

جدول زمان بندی برگزاری دوره‌ها:

filereader.php?p1=main_698d51a19d8a121ce

filereader.php?p1=main_bcbe3365e6ac95ea2

هرگونه تغییری در برنامه کلاس‌های دوره‌ها از طریق سایت آموزش نانو اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ثبت‌نام در این دوره‌ها و سمینار از طریق صفحه شخصی اعضا در سایت ستاد صورت می‌گیرد.

لازم به ذکر است با توجه به محدود بودن ظرفیت دوره‌ها، اولویت با افرادی است که زودتر ثبت‌نام و پرداخت خود را تکمیل کرده باشند.