عرضه فناوری نانومتالیزه برای صنعت چاپ

یک شرکت فعال در حوزه چاپ و متالیزه کردن، فناوری جدیدی در حوزه نانومتالورژی ارائه کرده که می‌توان هزینه متالیزه کردن را تا نصف کاهش داد. این فرآیند در نمایشگاه دروپا (Drupa) به نمایش گذاشته می‌شود.

شرکت لاندا (Landa) اعلام کرد که دستاورد جدیدی در حوزه متالیزه کردن و نانومتالورژی به دست آورده است. این شرکت فناوری جدید در حوزه نانومتالورژی ارائه کرده که میزان هدر رفت مواد در آن صفر بوده و هزینه تولید تا نصف روش‌های رایج کاهش می‌یابد. این روش ساده و سریع می‌تواند مسیر تولید ادوات چاپ فلزی را هموار کند.
نانومتالورژی شرکت لاندا قابل استفاده در طیف وسیعی از فناوری‌های چاپ رایج است.
بنی لاندا از مدیران این شرکت می‌گوید: «فرآیندهای متالیزه کرده رایج به شدت گرانقیمت بوده که دلیل آن هزینه بالای فویل‌های مورد استفاده و هدر رفت بالای این مواد است. فناوری نانومتالورژی ما می‌تواند هزینه این کار را نصف کند و هدر رفت مواد را به صفر برساند. ما انتظار داریم که این فناوری از سال ۲۰۱۷ در دسترس مصرف کنندگان قرار گیرد.»
در طول نمایشگاه چاپ Drupa 2016، لاندا این فناوری را به صورت زنده برای علاقه‌مندان به نمایش خواهد گذاشت. برای ثبت نام در برنامه آموزشی این شرکت به آدرس www.landanano.com/drupa مراجعه کنید.
این شرکت در واقع یک گروه صنعتی است که دارای چهار بخش مختلف است: 

  • در حوزه چاپ دیجیتال، به ارائه چاپ نانوگرافیک با هزینه پایین می‌پردازد. 
  • یک آزمایشگاه تحقیقاتی دارد که بازوی خلاقیت این شرکت بوده و در حوزه فناوری‌ نانو تحقیق می‌کند.
  • یک شرکت خطرپذیر دارد که روی شرکت‌های نوپا با فناوری‌های جدید کار می‌کند.
  • بنیاد لاندا که به تحصیلات در حوزه‌های مختلف کمک می‌کند.

این گروه صنعتی بیش از ۸۰۰ پتنت ثبت شده در کشورهای مختلف جهان دارد.