ارایه خدمات مشاوره تخصصی در ۱۵ زمینه توسط سایت پیشخوان مشاوره کسب‌وکار

سایت پیشخوان مشاوره کسب‌و‌کار با امکان ثبت آنلاین درخواست مشاوره به‌منظور تسهیل و تسریع ارائه خدمات مشاوره تخصصی به فناوران، شرکت‌های نانویی و دانش‌بنیان تاسیس شد.
در این مرکز خدمات مشاوره تخصصی در ۱۵ زمینه کسب‌و‌کار توسط مشاوران خبره ارائه می‌‌شود.

موسسه خدمات توسعه فناوری تا بازار ایرانیان (کریدور) در سال ۱۳۸۸ با هدف کاهش زمان تجاری‌سازی فناوری‌های نوظهور و افزایش نرخ موفقیت کسب‌و‌کارهای دانش‌بنیان شکل گرفت. این مجموعه با شناسایی خدمات توسعه فناوری و تشخیص نیازهای تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان، خدمات متعددی را طراحی نموده است که از جمله این خدمات ارائه مشاوره‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف کسب‌و‌کار است.

در همین راستا سایت پیشخوان مشاوره کسب‌و‌کار با امکان ثبت آنلاین درخواست مشاوره به‌منظور تسهیل و تسریع ارائه خدمات مشاوره تخصصی به فناوران، شرکت‌های نانویی و دانش‌بنیان تاسیس شده است. در این مرکز خدمات مشاوره تخصصی در ۱۵ زمینه کسب‌و‌کار توسط مشاوران خبره با این عناوین ارائه می‌‌شود:

– منابع انسانی
– بازاریابی
– مالیاتی
– بیمه تامین اجتماعی
– حقوقی
– حقوق بین‌الملل (قرارداد بین‌الملل) و بازرگانی
– بازرگانی بین‌الملل و فرآیندهای صادراتی
– حمل‌و‌نقل بین‌الملل
– نقل‌و‌انتقال ارزی
– گمرک و ترخیص کالا
– مدیریت
– طراحی صنعتی
– مراکز رشد
– طرح کسب‌و‌کار
– تحقیقات بازار

تمامی مشاوره‌های مذکور برای «شرکت‌های دارای تاییدیه نانومقیاس»، «شرکت‌های دارای پرونده جاری در واحد بررسی نانو مقیاس»، «کارگزاران طرف قرارداد با ستاد ویژه توسعه فناوری نانو»، «کارگزاران طرف قرارداد با کریدور» و «فناوران نانویی» به صورت رایگان عرضه می‌‌شود و «شرکت‌های دارای تاییدیه دانش‌بنیان از طرف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری» قادر به دریافت مشاوره در حوزه‌های صادراتی به صورت رایگان هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب آگاهی از چگونگی و نحوه دریافت خدمات به پایگاه اینترنتی پیشخوان مشاوره کسب‌وکار مراجعه نمایند.