پایگاه اینترنتی برنامه طرح‌های نوآورانه نانو آغاز به کار کرد

پایگاه اینترنتی برنامه طرح‌های نوآورانه نانو (NanoMatch) آغاز به کار کرد. این وبسایت حاوی اطلاعاتی در رابطه با فرآیند پذیرش، حمایت‌های برنامه، معرفی برخی از طرح‌های پذیرفته شده در دوره‌ سوم و اخبار مرتبط با این برنامه است.

پایگاه اینترنتی برنامه طرح‌های نوآورانه نانو (NanoMatch) به نشانی www.nanomatch.ir راه‌اندازی شد. این وبسایت حاوی اطلاعاتی در رابطه با فرآیند پذیرش، حمایت‌های برنامه، معرفی برخی از طرح‌های پذیرفته شده برنامه در دوره‌ سوم و اخبار این برنامه می‌باشد. همچنین ثبت طرح‌ها نیز از این درگاه انجام خواهد شد.

برنامه طرح‌های نوآورانه از سال ۱۳۹۲ با هدف تسهیل و تسریع در فرآیند تجاری‌سازی محصولات و حمایت از فناوران اقدام به دریافت طرح‌های علاقه‌مندان و کارآفرینان و حمایت از ایشان نموده است. از میان طرح‌های دریافتی، تعدادی طرح پس طی مراحل مختلف ارزیابی (در زمینه‌های فنی و تجاری) جهت حضور در برنامه و برخورداری از بسته‌های حمایتی تعریف شده در این برنامه انتخاب می‌شوند. از شاخص‌های مهم جهت ورود به این برنامه پتانسیل هر طرح و برنامه‌های تیم فناور برای تجاری‌ کردن آن طرح می‌باشد.

در دوره سوم از این برنامه ۳۷۵ طرح از سراسر کشور دریافت که در نهایت پس از مراحل مختلف ارزیابی، ۲۴ طرح در این برنامه پذیرفته شد.

این برنامه بصورت پیوسته در طول سال در حال دریافت طرح می‌باشد. هم اکنون دوره چهارم از برنامه طرح‌های نوآورانه نانو در حال برگزاری است. در فراخوان اول از این دوره که در اسفند ۱۳۹۴ به پایان رسید تعداد قابل توجهی طرح از حوزه‌های مختلف دریافت شد. تمامی طرح‌های دریافتی فراخوان اول در مرحله ارزیابی و اعلام نتایج می‌باشند. زمان فراخوان دوم از تاریخ ۱۸ اردیبهشت بوده و ثبت‌نام طرح‌ها از طریق پایگاه اینترنتی این برنامه صورت می‌گیرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با پست الکترونیکی Info@nanomatch.ir مکاتبه نمایند.