عرضه گرید (توری) ویژه تصویربرداری از اتم‌ها با TEM

شرکت انگلیسی ای‌ام رزولوشنز برای تصویربرداری با قدرت تفکیک اتمی توسط میکروسکوپ TEM، گرید (توری) جدیدی به بازار عرضه کرده است. این محصول از جنس مس، نیکل یا طلا قابل تهیه است.

شرکت ای‌ام رزولوشنز (EM Resolutions) یکی از تولیدکنندگان لوازم جانبی برای میکروسکوپ الکترونی، اعلام کرد که محصول جدیدی برای تصویربرداری با میکروسکوپ الکترونی عبوری (TEM) به بازار عرضه کرده است. این محصول، گرید (Grid) یا توری ویژه برای تصویربرداری است که معمولا در تصویربرداری‌های TEM برای آماده‌سازی نمونه مورد استفاده قرار می‌گیرد.
گرید در واقع یک شبکه از جنس مس یا فلزات دیگر است که نمونه روی آن قرار گرفته و داخل دستگاه قرار داده می‌شود. این زیرلایه‌ها معمولا به دلیل ضخامتی که دارند در تصویربرداری با قدرت تفکیک بالا مشکلاتی ایجاد می‌کنند.
برای حل این مشکل، شرکت ای‌ام رزولوشنز گرید ۴۰۰ مش (۴۰۰ Mesh) ساخته است که دارای حفره‌هایی بوده که لایه‌ای ضخیم اطراف این حفره‌ها را پر کرده است. این گریدها از ۳۰ سلول مختلف تشکیل شده که نمونه می‌تواند داخل هر یک از این سلول‌ها قرار گیرد.
این گریدها از جنس مس، نیکل یا طلا بوده می‌تواند حاوی پوشش باشد یا با فیلم‌های هولی (Holey) یا لیسی (Lacey) پوشانده شوند.
ای‌ام رزولوشنز در سال ۲۰۱۲ تاسیس شده و فیلم‌های با کیفیت بالا برای میکروسکوپ الکترونی عبوری می‌سازد. این شرکت محصولات مختلفی به بازار عرضه کرده که تمامی آنها در آزمایشگاه‌های میکروسکوپ الکترونی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
محصولات این شرکت در سراسر جهان توزیع شده و در آزمایشگاه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. ای‌ام رزولوشنز نیازهای مشتریان را دریافت کرده و براساس این درخواست‌ها اقدام به تولید محصول می‌کند.