نشستی برای یافتن فرصت‌های کسب وکار در حوزه نانوداروها

شرکت کیستون نانو، صاحب فناوری نانولیپیوزم برای درمان سرطان، از سوی مؤسسه ملی سرطان برای یافتن فرصت‌های کسب و کار جدید به نشست BIO 2016 دعوت شده‌است.

کیستون نانو (Keystone Nano) اعلام کرد که از سوی مؤسسه ملی سرطان برای نشست BIO 2016 دعوت شده‌است. در این نشست که ماه ژوئن در سانفرانسیسکو برگزار می‌شود، کیستون نانو به‌عنوان یکی از شرکت‌های فعال در حوزه سرطان از سوی مؤسسه ملی سرطان شرکت می‌کند.
این نشست در حوزه زیست فناوری و دارو است و شرکت‌های مختلف داروسازی در آن شرکت می‌کنند. این نشست به‌گونه‌ای طراحی شده که فرصت‌های کسب و کار جدیدی برای شرکت کنندگان فراهم می‌شود.
کیستون نانو یک شرکت فعال در حوزه زیست دارو است که به صورت ویژه از فناوری‌ نانو برای ساخت داروهای ضدسرطان و بیماری‌های عفونی استفاده می‌کند.
«سراماید نانولیپوزم» یک روش درمانی است که از ماه آگوست سال ۲۰۱۶ آزمون بالینی آن آغاز می‌شود. این دارو با حمایت مالی ۲ میلیون دلاری مؤسسه ملی سرطان به دست آمده است.
این دارو با فناوری نانوایمونو نوری (photo Immuno Nano) به دست آمده و یک روش درمانی غیرسمی برای مقابله با سرطان است. در این روش، با ترکیب نور و تحریک سیستم ایمنی بدن، با بیماری سرطان مقابله می‌شود.
این شرکت از نانوذرات فسفات کلسیم محصولی به نام NanoJacket ساخته است که زیست سازگار بوده و می‌تواند ترکیبات دارویی را به درون سلول‌ها منتقل کند. این نانوذرات می‌توانند به صورت فعال یا غیرفعال برای رسیدن به گروهی از سلول‌ها طراحی شوند.
RAN-NanoJackets یک روش درمانی جدید برای مقابله با سرطان و بیماری‌های عفونی است که در آن از siRNA، mRNA و miRNA استفاده شده‌است.
این شرکت به دنبال شریک تجاری برای توسعه نانولیپوزم و بهبود فرآیند رهاسازی RNA است.
کیستون نانو با ترکیب فناوری‌ نانو و علوم زیستی به دنبال ارائه راهکارهای درمانی جدید است. این شرکت در حال تجاری‌سازی محصولات NanoJacket و سرآماید نانولیپوزم برای استفاده در حوزه پزشکی است. این شرکت تا کنون پتنت‌های متعددی به ثبت رسانده است.