عرضه تجاری کیت تشخیص نانوزیست‌مواد با حساسیت بالا

شرکت کریتیو داینستیک کیت تشخیصی جدیدی به بازار عرضه کرده که با آن می‌توان طیف وسیعی از مواد زیستی را مورد مطالعه قرار داد. این کیت‌های حاوی نانوذرات طلا با پروتئین‌ها یا مواد زیستی مختلف برهمکنش داده و برای شناسایی یا مطالعه آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیر

شرکت کریتیو داینستیک (‌Creative Diagnostics) یکی از شرکت‌های تولید کننده محصولات مورد استفاده در حوزه تحقیقات علوم زیستی است. این شرکت اخیراً کیت انعقاد نانوذرات طلا را به بازار عرضه کرده است. این کیت می‌تواند اتصال نانوذرات طلا به آنتی‌بادی‌ها، اولیگونوکلئوتید‌ها و دیگر پروتئین‌ها را تسهیل کند. این کیت دارای ابزارهای عالی برای مطالعه مقدماتی تحقیق و توسعه برای انتخاب بهترین نانوذرات انعقاد دهنده است.
این محصول شامل مواردی از جمله: کیت انعقاد نانوذرات طلا فعال شده با NHS مناسب برای انعقاد نانوذرات طلا با آنتی‌بادی و مولکول‌های حاوی گروه آمین نوع یک است. با این کیت می‌توان انعقاد کووالانسی یک پروتئین را با کارایی بالا انجام داد در حالی که اشکالات موجود در راهبردهای انعقاد غیرفعال را نیز ندارد. دیگر، کیت OligoBindTM که به سادگی قابل استفاده بوده و از آن برای اتصال نانوذرات طلا با اولیگونوکلئوتیدهای از طریق گروه تیول استفاده می‌شود. گروه تیول از انتهای ۳ یا ۵ خود به صورت شیمیایی به نانوذرات متصل می‌شود.
جسیکا والدروف از مدیران بخش تحقیق و توسعه این شرکت می‌گوید: «این محصول جدید به سادگی شرایط را برای اتصال نانوذرات طلا فراهم می‌کند؛ این کار برای بخش تحقیق و توسعه مناسب است. این کیت از اتلاف وقت و انرژی محققان پیش گیری می‌کند. علاوه براین، این کیت برای استفاده برای پروتئین‌ها، آنتی‌بادی‌ها، پپتیدها، لاکتین‌ها و دیگر زیست‌مولکول‌ها قابل استفاده است.»
رندی واگن از مدیران این شرکت می‌گوید: «ما جهت بهبود محصولات و توسعه فناوری خود، کیت‌های جدیدی برای استفاده در بخش صنعت و دانشگاه ارائه می‌کنیم. این محصولات برای مطالعه آنتی‌بادی‌ها در طول فرآیند تحقیق و توسعه مناسب هستند. این کیت‌ها علاوه بر کیفیت و حساسیت بالا می‌توانند نیاز مشتریان در طیف وسیعی از کاربردها برآورده سازند.»
کریتیو داینستیک یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه تولید نانوذرات، آرایه‌های آنتی‌بادی، معرف‌ها و کیت‌های تحقیقاتی است.