آغاز ثبت‌نام در نهمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو

نهمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو ۱۴ الی ۱۷ مهر‌ماه ۱۳۹۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. ثبت‌نام در نمایشگاه از تاریخ ۵ تیرماه آغاز شده و تا ۳۱ تیرماه ادامه خواهد داشت.

براساس اطلاعیه‌ی دبیرخانه‌ جشنواره، ثبت‌نام برای حضور در نهمین جشنواره و نمایشگاه فناوری ‏نانو از تاریخ ۵ تیرماه آغاز شده و تا ۳۱ تیرماه ادامه خواهد داشت.‏

جشنواره فناوری نانو که به صورت سالیانه توسط ستاد توسعه‌ فناوری نانو برگزار می‌شود، بزرگترین و معتبرترین ‏نمایشگاه داخلی در حوزه‌ی فناوری نانو و دومین نمایشگاه فناوری نانوی آسیا به شمار می‌رود.

از جمله اهداف برگزاری این جشنواره می‌توان به‌ شناخت پتانسیل‌های تحقیقاتی و صنعتی، تقویت همکاری بین صنعت و دانشگاه، نفوذ فناوری‌های توسعه‌یافته نانو در صنایع موجود، زمینه‌سازی برای حضور شرکت‌های نانو در بازارهای بین‌المللی، ارتقای دانش عمومی در حوزه فناوری نانو و تقدیر از برترین‌های فناوری نانو اشاره داشت.

در نهمین جشنواره فناوری نانو، نهادهای فعال در قالب، نهادهای ترویجی (شامل باشگاه دانش‌آموزی، فروشگاه کتاب تخصصی، انجمن‌های دانشگاهی و شرکت‌های آموزشی)، مراکزعلمی (شامل آزمایشگاه‌ها، دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها، پارک‌ها و مراکز رشد)، شرکت‌های صنعتی (در بخش‌های سازندگان تجهیزات، خودرو، آب و محیط زیست، بهداشت و سلامت، ساختمان، کشاورزی و بسته‌بندی، نانومواد، نساجی، نفت و صنایع وابسته، بازرگانی)؛ شرکت‌های مشاوره‌ای – خدماتی و کارگزاران خدمات فناوری و بخش بین‌الملل حضور خواهند داشت.

شرکت‌ها، نهادها و مؤسسات علاقمند به حضور در ‏نهمین جشنواره نانو ‎می‌توانند با مراجعه به ‏پایگاه اینترنتی جشنواره ‏ نسبت به ثبت‌نام اولیه و تکمیل اطلاعات در کارتابل خود اقدام نمایند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با پست الکترونیکی festival@nano.ir مکاتبه نمایند.

شایان ذکر است، نهمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو از ۱۴ الی ۱۷ مهرماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران (سالن خلیج فارس) برگزار می‌شود.