شماره بهار مجله نانوساختارها (JNS) منتشر شد

شماره بهار (Volume 6, Issue 2, Spring 2016) مجله Journal of Nanostructures وابسته به دانشگاه کاشان منتشر شد.

در این شماره ۱۰ مقاله به صورت Research Paper از محققان و دانشگاه‌های مختلف ایران در زمینه‌های  سنتز، شناسایی و کاربرد نانومواد مختلف در حوزه‌های گوناگون به چاپ رسیده است.

مجله Journal of Nanostructures توسط دانشگاه کاشان از سال ۲۰۱۱ شروع به پذیرش و چاپ مقاله در حوزه‌های مختلف علم و فناوری نانو نموده و هر سال چهار شماره از آن به چاپ می‌رسد.

لازم به ذکر است که سردبیر مجله مسعود صلواتی نیاسری، استاد تمام گروه نانوشیمی دانشگاه کاشان و دانشمند بین‌المللی ISI سه رشته‌ای (شیمی، علم مواد و مهندسی شیمی) بوده و طبق اعلام پایگاه Web of Science  پرکارترین پژوهشگر ایران در سال ۲۰۱۵می‌باشد.

این مجله هم اکنون در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نمایه بوده و دارای رتبه علمی – پژوهشی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. علاقه‌مندان به ارسال مقاله برای چاپ در این مجله می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی مجله مراجعه نمایند.

فهرست مقالات این مجله و نسخه الکترونیکی آن از طریق پایگاه اینترنتی مجله قابل دریافت است.

مجله مذکور از مجلات مورد حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو بوده و به پژوهشگرانی که موفق به پذیرش و چاپ مقاله در این مجله گردند، مبلغ ۸۰۰،۰۰۰ تومان حمایت تشویقی پرداخت می‌شود.