تلاش مدیریتی شرکت کوانتوم متریالز برای توسعه بهتر بازار نقاط کوانتومی

شرکت کوانتوم متریالز برای افزایش کارایی خود در بازار نمایشگرها، یکی از اعضاء هیئت مدیره خود را که تجربه ۲۵ ساله در این حوزه دارد، به‌عنوان مدیریت اجرایی شرکت منصوب کرده است.

کوانتوم متریالز (Quantum Materials Corporation)، بزرگترین تولیدکننده نقاط کوانتومی در آمریکای شمالی، سری پروومبا را در جایگاه مدیریت اجرایی این شرکت منصوب کرد. پروومبا از اعضاء هیئت مدیره کوانتوم متریالز بوده است که با حفظ این جایگاه، به مدیریت اجرایی این شرکت نیز رسیدگی می‌کند. استفان اسکویری، مدیرعامل و بنیان‌گذار کوانتوم متریالز است که به نقش راهبرد خود در این شرکت ادامه می‌دهد. با واگذاری مدیریت اجرایی کوانتوم متریالز، اسکویری می‌تواند زمان بیشتری را صرف شرکت سولترا رنیوایبل تکنولوژیز (Solterra Renewable Technologies) کند. رنیوایبل یکی از شرکت‌های وابسته به کوانتوم متریالز است که روی توسعه پیل‌های خورشیدی فعالیت دارد. رنیوایبل به دنبال استفاده از نقاط کوانتومی چهارپایه تولید شده توسط کوانتوم متریالز در ساخت پیل خورشیدی است. اسکویری نقش خود را به‌عنوان مدیرعامل شرکت کوانتوم متریالز در آسیا ادامه می‌دهد.
اسکویری می‌گوید: «شرکت کوانتوم متریالز به بازار نمایشگرهای پیوسته است. تجربه و دانش سری، مدیریت اجرایی جدید این شرکت، می‌تواند کمک شایانی در این مسیر باشد تا فرصت‌های جدیدی برای این شرکت ایجاد شود. نقاط کوانتومی ماده مورد استفاده برای تولید نسل جدید نمایشگرها خواهد بود. ما بسیار خوشحالیم که سری نقش خود را در این شرکت افزایش داده و مسئولیت مدیریت اجرایی را به عهده گرفته است.»
دانیل چارلوسن از مدیران این شرکت می‌گوید: «شرکت ما پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای در بخش توسعه محصولات داشته است، به طوری که رشد قابل توجهی در ارائه نقاط کوانتومی برای استفاده در بخش نمایشگرها شاهد هستیم. سری و استفان دو نفر از اعضای پیشرو در این شرکت هستند. ما جایگاه مناسبی در صنعت نمایشگر به دست آورده‌ایم و در حال تجاری‌سازی کاربردهای دیگر نقاط کوانتومی هستیم.»
سری در طول ۲۵ سال گذشته در بخش توسعه فناوری‌ تولید نمایشگر فعالیت داشته است به طوری که فرد شناخته شده‌ای در این بازار است. او مدیرعامل شرکت مارکتر اینترنشنال است که در بخش بازایابی در حوزه نمایشگر فعالیت دارد. او پیش از این در شرکت‌های شارپ (Sharp) و سانترونیک (Suntronic) نیز فعالیت داشته است.
کوانتوم متریالز یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه تولید نقاط کونتومی است که محصولاتی برای ساخت نمایشگرهای UHD تولید می‌کند.