اولین شماره مجله Journal of Water and Environmental Nanotechnology منتشر شد

اولین شماره (Volume 1, Issue 1, Summer 2016) مجله بین‌المللی Journal of Water and Environmental Nanotechnology منتشر شد.

در این شماره مقالاتی در زمینه‌های مختلف نانو محیط زیست، کاربرد فناوری نانو در آب، نانوفناوری زیستی، نانو‌مواد مورد استفاده در فرایندهای جداسازی، توسط محققین برجسته از دانشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی منتشر شده است.

در مجله JWENT، دکتر محسن جهانشاهی به عنوان سردبیر، دکتر سپیده اربابی به عنوان مدیر مسئول و دکتر مجید پیروی به عنوان دبیر اجرایی با مجله همکاری داشته و به بصورت فصلنامه منتشر می‌‌شود.

اعضای هیات تحریریه مجله از اساتید و محققان برجسته بین‌المللی در زمینه‌های مختلف نانو محیط زیست – آب و نانوزیست فناوری و… از دانشگاه‌های تراز اول دنیا بوده که از آن جمله می‌توان به Miriam Balaban سر‌دبیر مجله Desalination and Water Treatment و Bart Van Der Bruggen سر‌دبیر مجله Separation and Purification Journal و دیگر محققان برجسته‌ای اشاره نمود که در هیات تحریریه‌های مجله‌های بسیار معتبر دنیا و مراکز مهم علمی عضو بوده و با مجله در حال همکاری می‌باشند.

این مجله از دریافت مقالات اصیل و مروری اعضاء محترم هیات علمی، محققین و دانشجویان گرامی در زمینه کاربرد فناوری نانو در آب و محیط زیست، نانوزیست فناوری، نانو محاسبات و ایمنی نانوی، مواد جهش‌زای نانویی، نانو در حوزه‌های سلامت مرتبط و دیگر حوزه‌های مورد ذکر در اهداف و جامعه مخاطبان مورد اشاره در مجله، استقبال می‌کند.

لازم به یادآوری است که مقالات چاپ شده در مجله بصورت Open Access در اختیار علاقمندان و مخاطبان قرار می‌گیرد و سعی شده است تا فرایند دریافت تا پذیرش مقاله با رعایت دقت در بررسی کیفیت مقاله و نوآوری، بسیار کوتاه (حداکثر یک‌ماه) باشد.

علاقه‌مندان به ارسال مقاله برای چاپ در این مجله می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی مجله مراجعه نمایند. فهرست مقالات این مجله و نسخه الکترونیکی آن از طریق پایگاه اینترنتی نشریه قابل دریافت است.

شایان ذکر است‏، براساس آیین‌نامه ستاد ویژه توسعه نانو، در صورت چاپ مقاله علمی ـ پژوهشی در مجلات داخلی در حوزه فناوری نانو و تایید آن توسط کمیته علمی ستاد نانو، به آن مقاله حمایت تشویقی به مبلغ ۸،۰۰۰،۰۰۰ ریال تعلق می‌گیرد.