فروش نانوعایق حرارتی ضدخوردگی به شرکت چینی

شرکت اینداستریال نانوتک با عقد قراردادی با یک شرکت چینی، سفارش خرید نانومحصول عایق از این شرکت چینی دریافت کرده است. اولین سفارش خرید شرکت شیچون، نزدیک به ۳۷۰ هزار دلار است که در فازهای بعدی حجم فروش افزایش خواهد یافت.

شرکت اینداستریال نانوتک (Industrial Nanotech) یکی از شرکت فعال در حوزه فناوری‌ نانو است که روی تجاری‌سازی محصولات محافظ نظیر نانوپوشش فعالیت می‌کند. این شرکت پتنت‌های ثبت شده در حوزه نانوپوشش عایق گرمایی دارد؛ نانوپوشش‌هایی که علاوه بر مقاومت در برابر خوردگی، عایق حرارتی نیز باشد. با استفاده از این نانوپوشش‌ها می‌توان مصرف انرژی را کاهش داد. استفاده از این نانوپوشش در سازه‌های مختلف موجب می‌شود که این سازه‌ها نسبت به تابش پرتوفرابنفش و مواد شیمیایی مقاوم شود. همچنین رطوبت و بسیاری از عوامل خورنده اثر منفی روی سازه نخواهد داشت. در این نانوپوشش‌های مبتنی بر آب، از مواد شیمیایی تبخیر شدنی سمی استفاده نشده است.
اینداستریال نانوتک اخیراً اعلام کرد که قرارداد همکاری مشترک با یک شرکت چینی امضاء کرده است. در قالب این قرارداد، شرکت اینداستریال نانوتک سفارش خرید برای مواد عایق خود از این شرکت چینی، شیچون (Sichuan)، دریافت می‌کند.
شیچون یکی از شرکت‌های بزرگ چین است که فعالیت‌های اقتصادی مختلفی در حوزه حمل و نقل و مخابرات دارد. اولین سفارش خرید شیچون از اینداستریال نانوتک، ۳۶۹۸۷۶ دلار خواهد بود.
این محصول که فناوری تولید آن توسط اینداستریال نانوتک به صورت پتنتی به ثبت رسیده است، می‌تواند برای این شرکت ۵ تا ۱۰ میلیون دلار درآمد داشته باشد که مقدار فروش و درآمد آن بستگی به شرایط اقتصادی دارد.