مجله تخصصی تحقیقات نانوپزشکی منتشر شد

مجله تخصصی و بین‌المللی تحقیقات نانوپزشکی به زبان انگلیسی (NMRJ)Nanomedicine Research Journal اولین شماره خود را در ماه میلادی جاری، جولای ۲۰۱۶ منتشر کرد.

مجله تخصصی و بین‌المللی تحقیقات نانوپزشکی به زبان انگلیسی (NMRJ) Nanomedicine Research Journal اولین شماره خود را در ماه میلادی جاری جولای ۲۰۱۶ منتشر کرد، این مجله به صورت فصلنامه الکترونیکی و چاپی توسط انجمن نانو‌فناوری پزشکی ایران (ISNM) به چاپ می‌رسد.

در مجله Nanomedicine Research Journal، دکتر سید مهدی رضایت سرخ‌آبادی به عنوان مدیرمسئول، دکتر فرید عابدین درکوش به عنوان سردبیر و کامیار خوشنویسان به عنوان دبیر با مجله همکاری داشته و بصورت فصلنامه منتشر می‌‌شود. اعضای هیات تحریریه مجله از اساتید و محققان برجسته بین‌المللی در زمینه‌های مختلف نانو پزشکی – مهندسی بافت و طب بازساختی و… از دانشگاه‌های تراز اول دنیا بوده که از آن جمله می‌توان به دکتر سیفعلیان پروفسور دانشگاه UCL لندن انگلستان و رییس مرکز نانوتکنولوژی و طب بازساختی این دانشگاه اشاره کرد.

شایان ذکر است، این مجله از دریافت مقالات اصیل و مروری اعضاء محترم هیات علمی، محققین و دانشجویان گرامی کلیه مقالات در زمینه‌های پیش‌بینی و پیشگیری از بیماری‌ها، مهندسی بافت، نانو‌بیو‌سنسور، حامل‌های عامل‌دار و سیستم‌های دارورسانی هدف و حوزه‌های مرتبط به نانوپزشکی که در بخش اطلاعات ژورنال به طور کامل ذکر شده است، قابل ارسال و بررسی می‌باشند.

لازم به یادآوری است که مقالات چاپ شده در مجله بصورت Open Access در اختیار علاقمندان و مخاطبان قرار می‌گیرد و تلاش شده است تا فرایند دریافت تا پذیرش مقاله با رعایت دقت در بررسی کیفیت مقاله و نوآوری، بصورت کوتاه (حداکثر دو‌ماه) باشد.

علاقه‌مندان به ارسال مقاله برای چاپ در این مجله می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی مجله مراجعه نمایند.
فهرست مقالات این مجله و نسخه الکترونیکی آن از طریق پایگاه اینترنتی نشریه قابل دریافت است.

شایان ذکر است‏، براساس آیین‌نامه ستاد ویژه توسعه نانو، در صورت چاپ مقاله علمی ـ پژوهشی در مجلات داخلی در حوزه فناوری نانو و تایید آن توسط کمیته علمی ستاد نانو، به آن مقاله حمایت تشویقی به مبلغ ۸،۰۰۰،۰۰۰ ریال تعلق می‌گیرد.