فناوری برای سوراخ‌کاری دقیق روی بوردهای مدارچاپی (PCB)

شرکت سانستون سرکویتس (Sunstone Circuits) فناوری جدیدی برای سوراخ‌کاری بوردهای مدارچاپی ارائه کرده است که با استفاده از آن می‌توان حفره‌هایی در ابعاد ۰/۰۰۴ اینچ ایجاد کرد.

یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه تولید بوردهای مدارچاپی (PCB) فناوری جدیدی برای تسهیل ساخت این بوردها ارائه کرده است. این شرکت ابزاری برای سوراخ کاری بوردها به نام Micronic Mach-2 Nano Series ارائه کرده که قادر به ایجاد سوراخ‌هایی در حد ۰/۰۰۴ اینچ است. این سوراخ‌ها به‌صورت کنترل شده و با کیفیت بالا ایجاد می‌شوند. نتایج آزمایش‌های انجام شده نشان می‌دهد که دقت این سوارخ‌ها بسیار بالا است.
در این ابزار از لیزر برای بررسی و بازرسی حفره استفاده می‌شود و همچنین فناوری حرکت خطی نیز برای این کار به کار گرفته شده‌است. استفاده از این فناوری موجب تسهیل کار سوراخ‌کاری و کاهش زمان مورد نیاز می‌شود.
نانسی ویتر از مدیران شرکت سانستون می‌گوید: « در سانستون ما روی فناوری جدیدی کار می‌کنیم که می‌تواند کیفیت محصولات و همچنین حجم تولید را بهبود دهد. این روش جدید سوراخ‌کاری هر دو این اهداف را برآورده می‌سازد. با استفاده از این ابزار می‌توانیم به مشتریان خود محصولات بهتری ارائه کنیم که وقت و زمان آنها را صرفه‌جویی کند.»
این ابزار سوراخ کاری برای حوزه ساخت بوردهای مدارچاپی مناسب است. با استفاده از این فناوری کیفیت بوردهای تولید شده به شکل قابل توجهی با فناوری‌های دیگر متفاوت می‌شود.
سانستون همچنان به توسعه این حوزه ادامه داده و حمایت فنی خود را از صنعت بوردهای مدارچاپی ادامه می‌دهد. تمامی فعالان این حوزه می‌توانند در تمام طول سال از طریق پایگاه اینترنتی این شرکت و همچنین با استفاده از تلفن از کمک‌های این شرکت استفاده کنند.
شرکت سانستون سرکویتس یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه بوردهای مدارچاپی است که بیش از ۴۰ سال سابقه در صنعت طراحی بوردهای الکترونیکی دارد.