واگذاری نمایندگی فروش ادوات میکروسکوپی لایکا

شرکت لایکا، نمایندگی فروش محصولات خود را در بخش اولتراماکروتومی و فناوری نانو که شامل ادوات میکروسکوپی‌ و آماده‌سازی نمونه می‌شود را به شرکت آنگستروم ساینتیفیک سپرده است.

لایکامیکروسیستم (Lica Microsystems) یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه ساخت میکروسکوپ‌های الکترونی و میکروسکوپ‌های بسیار دقیق است. این شرکت با قدمت ۱۶۰ ساله، روی ساخت تجهیزات آماده‌سازی نمونه و ابزارهای تصویربرداری میکرومقیاس دیجیتال فعالیت دارد.
لایکا اخیراً اعلام کرده که همکاری راهبردی خود را در این بازار توسعه داده و در بخش‌های مختلف بازارهای آمریکا وارد شده‌است.
آنگستروم ساینتیفیک قرار است توزیع کننده انحصاری لایکا در بخش ادوات میکروسکوپ الکترونی و تجهیزات آماده‌سازی (اوالتراماکروتومی و فناوری‌ نانو) در چند ایالت مختلف آمریکا نظیر نیویورک و نیوجرسی باشد. آنگستروم قرار است به‌صورت غیرانحصاری اقدام به توزیع محصولات این شرکت کند. آنگستروم برای حمایت از مصرف کنندگان، تجارب لازم برای خدمت‌رسانی به مشتریان را به دست خواهد آورد.
باب سامرویل، مدیرعامل آنگستروم، می‌گوید: «ما از این که بخشی از تیم شرکت لایکا شدیم بسیار خرسندیم. لایکا یک نام تجاری مشهور برای تولید محصولات با کیفیت بالا است. ما بسیار خوشحالیم که توانمندی‌های ما در بخش بازاریابی و توزیع محصولات در بازار مورد تأیید لایکا قرار گرفته است.»
آنگستروم ۱۲ سال سابقه فعالیت داشته و طی سال‌های گذشته، محصولات شرکت‌های مختلفی را در حوزه فناوری‌ نانو، علم مواد و علوم زیستی به فروش رسانده است.
لون نلسون از مدیران بخش فروش میکروسکوپی شرکت لایکا می‌گوید: «ما مشتاقیم که همکاری نزدیکی با شرکت آنگستروم داشته باشیم و از توانمندی آن‌ها استفاده کنیم. آنگستروم می‌تواند حضور ما را در بازار آمریکا گسترش داده و به ما کمک کند تا در سطح بالاتری از خدمات در بخش تصویربرداری و آماده‌سازی نمونه فعالیت کنیم.»
ایوان اسلو و باب سامروییل از بنیان‌گذاران شرکت آنگستروم هستند که این شرکت را در سال ۲۰۰۴ تأسیس نمودند. هدف آن‌ها ارائه خدمات در بخش تعیین مشخصات در حوزه فناوری‌ نانو است. به‌عنوان یک توزیع‌کننده و همچنین خدمات دهنده، این شرکت طیف وسیعی از محصولات را ارائه کرده است. این شرکت علاوه بر فروش و خدمات‌دهی، اقدام به ارائه گارانتی و آموزش نیز به محققان می‌کند.