شرکت نوپایی که با گرافن، محافظ امواج الکترومغناطیس می‌سازد

یک شرکت نوپا متشکل از افراد خلاق، موفق به ساخت شیلد الکترومغناطیس با استفاده از گرافن شده‌است. آن‌ها به دنبال یافتن سرمایه‌گذاری برای انجام آزمون‌های تکمیلی و ساخت کارخانه تولید این محصول هستند.

تیم توسعه محصولات جدید ال‌ای (LA New Product Development Team)، یک سازمان متشکل از مهندسان، طراحان و کارآفرینان خلاق است. این سازمان شرکت نوپایی راه‌اندازی کرده است تا روی شناسایی، توسعه و ارائه فناوری‌هایی برای بهبود اقتصاد منطقه لوئیزیانا کار کند.
این شرکت اخیراً پروژه‌ای برای یافتن جایگزینی ارزان قیمت برای پوشش‌های شیلد امواج الکترومغناطیس آغاز کرده است تا ماده‌ای جایگزین برای این پوشش‌ها که غالباً از فلزات گرانبها ساخته شده‌است، پیدا کنند. این شرکت اخیراً فناوری موسوم به گرافنو ارائه کرده که در آن از گرافن برای ایجاد پوشش ضدامواج استفاده شده‌است. گرافنو یک پوشش رسانا است.
در حال حاضر شیلد امواج الکترومغناطیس توسط سازمان‌های دولتی و شرکت‌ها نظیر مخابرات، توزیع کنندگان برق، تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی و شرکت‌های نفت و گاز استفاده می‌شود.
این شرکت نوپا اخیراً حمایت مالی از Innovation Enterprise Fund دریافت کرده است تا از آن برای بهبود مهارت فنی اعضای گروه استفاده کند. این آموزش‌ها برای انجام پروژه‌های چند میلیون دلاری برای شرکت‌ها و تولیدکنندگان ضروری است.
این شرکت توسط آوری لورنزاتو و کنستانتین دولگان تأسیس شده و در حال حاضر این افراد در رقابت کارآفرینان در شهر شروپورت شرکت دارند.
دولگان می‌گوید: «ما به دنبال شریک و سرمایه‌گذار هستیم تا نیازهای خود را در بخش آزمایش نمونه‌های ساخته شده با کمک آن‌ها رفع کنیم. این شرکا به ما کمک می‌کنند تا گواهینامه و مجوزهای لازم برای راه‌اندازی کارخانه را به دست آوریم.»