معرفی برگزیدگان دومین مسابقه پیشرو

برگزیدگان دومین دوره مسابقه پیشرو با موضوع «کاربرد ورق‌های فولادی نانوساختار ۳۰۴ در صنایع نفت و گاز» معرفی شدند.

مسابقه پیشرو که به همت کارگروه توسعه فناوری ستاد ویژه توسعه فناوری نانو برگزار می گردد، یک مسابقه پژوهشی- تحلیلی است که به مطالعه چالش‌ها و مسائل فناوری‌های روز دنیا و مرتبط با نانوفناوری می‌پردازد. موضوعات مطرح شده مسابقه، مورد نیاز یکی از بخش‌های صنعتی و یا یکی از نهاد‌های مرتبط با ستاد ویژه توسعه فناوری نانو است.

شرکت‌کنندگان در دومین دوره مسابقه پیشرو با موضوع «کاربرد ورق های فولادی نانوساختار ۳۰۴ در صنایع نفت و گاز» مواردی‌ از جمله بررسی روش‌های تولید فولادهای نانوساختار، نقش فولادهای نانوساختار در صنایع نفت و گاز با توجیه اقتصادی، خواص فولادهای نانوساختار را در قالب گزارشی تحلیلی جمع‌آوری و ارسال نموده‌ که بهترین گزارش‌های ارسالی پس از داوری انتخاب و معرفی شده‌اند.

اسامی برگزیدگان دومین مسابقه پیشرو به شرح زیر اعلام شده است؛
– نفر اول: بهتاش اسفندیاری
– نفر دوم: معصومه خانی و فاطمه نوری
– نفرسوم: زهرا خیاط

شایان ذکر است، علاوه بر این شرکت‌کنندگان مستعد و توانمند شناسایی شده و پروژه‌های تکمیلی و حل برخی مسائل فناورانه با همکاری آنها تعریف می‌شود.

جوایز این افراد ضمن برنامه‌ایی در ستاد ویژه توسعه فناوری نانو اهدا می‌شود.

لازم به ذکر است، این مسابقه ویژه علاقه‌مندان به فعالیت‌های تحقیقاتی و فناورانه در تمامی رشته‌های دانشگاهی مرتبط و غیرمرتبط، اساتید ، معلمان، دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاهی است که از نگاهی تحلیلی برخوردار هستند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحه مسابقه پیشرو مراجعه نمایید.