زیرساخت‌هایی برای ارائه فیلامنت‌های جدید به بازار

یک شرکت تولیدکننده فیلامنت که ظرفیت بالایی برای تولید دارد، با امضاء تفاهم‌نامه‌ای با شرکت گرافن تری‌دی‌لب قصد دارد از مهارت و تجربه این شرکت در طراحی و تولید فیلامنت‌های جدید استفاده و محصولات جدیدی به بازار عرضه کند.

شرکت گرافن تری‌دی‌لب (Graphene 3D lab) تفاهم‌نامه همکاری مشترکی با شرکت تونر پلاستیک (Toner Plastics) امضاء کرده‌است تا با همکاری یکدیگر روی تحقیق، توسعه و تولید فیلامنت‌های چاپ سه بعدی کار کنند. در صورتی که این تفاهم‌نامه به قرارداد ختم شود، شرکت گرافن تری‌دی‌لب فرمولاسیونی ویژه برای تولید فیلامنت‌ ارائه خواهد کرد. همچنین قرار است آزمون‌های کنترل کیفی روی محصولات تولید شده انجام شود. این شرکت تجربه و دانش بسیاری در بخش فیلامنت‌های چاپ سه بعدی داشته و به بازار این حوزه آشنا است.
در آن سو، تونر پلاستیک نیز روی تولید و بسته‌بندی این فلامنت‌ها کار خواهد کرد. قرار است محصولات تولید شده از طریق فروشگاه ویژه‌ای با آدرس www.blackmagic3D.com توزیع شود؛ این سایت در اختیار شرکت گرافن تری‌دی‌لب است. براساس توافق انجام شده، شرکت گرافن تری‌دی‌لب حق دریافت امتیاز تولید این محصولات را دارد.
دانیل استولیاروف از مدیران شرکت گرافن تری‌دی‌لب می‌گوید: «من به شدت مشتاقم تا از پتانسیل‌ها و فرصت‌های موجود استفاده کنم. این همکاری راهبردی می‌تواند موجب فرصت‌های تازه‌ای برای هر دو شرکت شود. ما معتقدیم که این همکاری مشترک به ما کمک می‌کند تا به تقاضای روز افزون بازار در حوزه ساخت فیلامنت پاسخ دهیم. این کار با کمک ظرفیت تولید شرکت تونرپلاستیک قابل انجام است و به ما نیز کمک می‌کند تا فرمولاسیون‌های تازه‌ای ارائه کنیم.»
جک وارن از مدیران شرکت تونرپلاستیک می‌گوید: «همکاری با گرافن تری‌دی‌لب به ما فرصت می‌دهد تا فیلامنت‌های متنوعی تولید کنیم. به‌عنوان یکی از پیشروان بازار در حوزه فیلامنت، ما مطمئن هستیم که ظرفیت تولید فیلامنت ما می‌تواند با تجربه شرکت گرافن تری‌دی‌لب ترکیب شده و تولید محصولات جدید را تسریع کند. این همکاری مشترک می‌تواند منجر به ارائه کاربردهای جدید برای فیلامنت‌ها شود.»