حمایت مالی یک شرکت از دانشگاه برای تسریع تجاری‌سازی نانوجوهر و نانوپوشش

شرکت انگلیسی هایدال قرار است حمایت مالی از یک مرکز تحقیقات در دانشگاه سوانسی را به عهده بگیرد. هدف از این کار، تسهیل تجاری‌سازی جوهرهای گرافنی و نانوپوشش‌های شرکت هایدال است.

شرکت هایدال با یکی از اساتید مرکز تحقیقات چاپ و پوشش‌دهی در دانشگاه سوانسی (WCPC) قرار ملاقاتی تنظیم کرده است. این مرکز یکی از مراکز پیشرو در توسعه فرآیندهای چاپی و پوشش‌دهی است.
تیم کلیپول از مدیران و بنیان‌گذاران WCPC پیش از این با مدیران شرکت هایدال در محل این شرکت جلساتی داشته است.
قرار است در این جلسه جدید روی استفاده از جوهرهای گرافنی شرکت هایدال در فرآیندهای تحقیقاتی این مرکز توافق‌هایی صورت گیرد. همچنین هایدال خدمات پوشش‌دهی دارد که می‌تواند برای این مرکز جذاب باشد. این همکاری مشترک به شرکت هایدال کمک می‌کند تا در مسیر توسعه و تجاری‌سازی جوهرهای گرافنی گام موثری بردارد.
علاوه‌بر این، این دانشگاه قرار است از یک استاد جدید در این مرکز استفاده کند که در بخش پوشش‌های کاربردی موثرتر عمل کند.
رای گیبز از مدیران شرکت هایدال می‌گوید: « من بسیار خرسندم که به عنوان اسپانسر این دانشگاه قرار است با این مرکز همکاری کنیم. این همکاری به پیشرو بودن هایدال در این حوزه کمک شایانی می‌کند. ما در حال حاضر به نتایج جالب توجهی در بخش جوهرهای گرافنی و مشتقات آن رسیده‌ایم و یک پتنت مربوط به تولید حسگرهای فشاری با استفاده از گرافن را در دست تجاری‌سازی داریم. من پیش‌بینی می‌کنم که این جلسه بتواند به ما کمک کند تا در تجاری‌سازی جوهرهای گرافنی موفق‌تر عمل کنیم.»
کلیپول می‌گوید: «WCPC روی همکاری با صنعت بسیار تاکید دارد. این جلسات می‌تواند رابطه ما را با هایدال تحکیم کند. ما کرسی جدیدی برای مرکز تحقیقاتی خود در نظر گرفته‌ایم تا فردی در حوزه پوشش‌دهی و چاپ در این مرکز شروع به کار کند. همکاری با هایدال به ما کمک می‌کند تا با صنایع مختلف در آسیا، آمریکای جنوبی و اروپا مرتبط شویم.»