معرفی برترین محصولات فناوری نانو ایرانی همزمان با جشنواره فناوری نانو

یازدهمین دوره جشنواره برترین محصولات فناوری نانو ایران از مرداد‌ماه سال جاری آغاز شده و تاکنون نزدیک به ۵۰ شرکت نانویی در دو بخش تجهیزات و محصولات، مستندات مورد نیاز را جهت بررسی ارسال نموده‌اند. از رتبه‌های اول تا سوم این جشنواره هم‌زمان با روزهای برگزار

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو هر سال طی برنامه‌ای با عنوان «جشنواره برترین محصولات فناوری نانو ایران» محصولات تجاری‌شده داخلی در حوزه فناوری نانو را مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهد و برای محصولات و شرکت‌های برگزیده مشوق‌هایی را در نظر می‌گیرد.

این برنامه با هدف ترغیب شرکت‌ها برای تولید محصولات جدید و ارائه نوآوری در محصولات پیشین برگزار می‌شود و امسال نیز شاهد حضور شرکت‌های تولیدکننده محصولات و تجهیزات مرتبط با فناوری نانو است.

یازدهمین دوره این جشنواره از مرداد‌ماه سال جاری آغاز شده و تاکنون نزدیک به ۵۰ شرکت نانویی در دو بخش تجهیزات و محصولات، مستندات مورد نیاز را جهت بررسی ارسال نموده‌اند.

مدارک و مستندات محصولات ارسالی از سوی شرکت‌ها در ۴ شاخصِ کلانِ سازمانی، بازار، تولید و فناوری ‌مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. پس از اتمام فرآیند بررسی مدارک، در هفته دوم مهرماه از رتبه‌های اول تا سوم هم‌زمان با روزهای برگزاری جشنواره نانو از ۱۴ تا ۱۷ مهرماه با اهداء جوایز و لوح یادبود تقدیر به عمل خواهد آمد.

تاکنون ۱۰ دوره از این جشنواره برگزارشده که علاقه‌مندان می‌توانند اطلاعات برگزیدگان دوره‌های پیش را در پایگاه اطلاع‌رسانی محصولات فناوری نانو مشاهده کنند. محصولاتی که جزء برگزیدگان دوره‌های پیش هستند به شرطی که نوآوریِ ویژه‌ای در محصول داشته باشند یا ارتقاء قابل‌توجهی در نسل‌های جدید محصول ارائه کرده باشند می‌توانند مجدداً در جشنواره شرکت کنند.

علاقه‌مندان و شرکت‌ها می‌توانند جدیدترین اخبار مرتبط با یازدهمین جشنواره برترین محصول فناوری نانو ایران در سال ۱۳۹۵ را در پایگاه اطلاع‌رسانی محصولات فناوری نانو دنبال کنند.