ارائه خدمات تجاری‌سازی به شرکت‌های فعال در حوزه نانو در جشنواره نهم

موسسه خدمات فناوری تا بازار با حضور در غرفه‌ای واقع در طبقه دوم سالن خلیج‌فارس نمایشگاه بین‌المللی به ارائه خدمات و تسهیلات تجاری‌سازی به شرکت‌ها و فناوران فعال در حوزه فناوری نانو می‌پردازند.

ستاد توسعه فناوری‌نانو با ایجاد زیرساخت‌های لازم فناوران و شرکت‌های فعال در حوزه فناوری‌نانو را در راستای توسعه محصولات نانو، ‌تجاری‌سازی و ورود به بازارهای هدف داخلی و خارجی هدایت و حمایت می‌نماید.

همچنین تسهیل در زمینه‌های صادرات محصولات دانش بنیان، تبادل فناوری و توسعه بازار آنها از جمله الزامات لازم جهت ایجاد و توسعه بسترهای لازم برای اقتصاد دانش بنیان است. در همین راستا کریدور توسعه و صادرات و تبادل فناوری موسسه خدمات فناوری تا بازار تشکیل شده و فعالیت می‌نماید.

کریدور صادرات فناوری با حمایت شرکت‌های دانش بنیان توانمند و دارای پتانسیل صادراتی، صادرات محصولات با فناوری بالا ازجمله فناوری‌نانو را تسهیل می‌بخشند. از جمله خدمات کریدور صادرات می‌توان به ارائه خدمات مشاوره‌ای، تهیه ابزار تبلیغاتی، اخذ گواهینامه‌ها و مجوزهای بین‌المللی و حمایت شرکت‌ها جهت حضور در نمایشگاه‌های معتبر خارجی اشاره نمود.

لازم به ذکر است، شرکت‌های دانش بنیان برای ورود به بازارهای بین‌المللی نیازمند سپری کردن یک دوره رشد بین المللی هستند تا به بنگاه‌های حرفه‌ای و آماده جهت صادرات و تعاملات بین‌المللی تبدیل شوند. لذا کریدور صادرات به منظور شناخت بهتر از نقاط ضعف شرکت‌ها و رسیدن به یک برنامه توانمندسازی برای هر شرکت، میزان بلوغ صادراتی شرکت‌ها را بر مبنای مدل ارزیابی آمادگی صادراتی ارزیابی می‌نماید.

شرکت‌های متقاضی دریافت حمایت‌ها و خدمات  صادراتی می‌توانند جهت آشنایی و کسب اطلاعات به وب سایت کریدور صادرات (http://tesc.ir) مراجعه نمایند.