عرضه بیش از ۲۸۰ عنوان کتاب در غرفه واوک در جشنواره نهم

در جریان برگزاری نهمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو، تعداد عناوین کتب عرضه شده در غرفه کتاب این نمایشگاه در مقایسه با دوره قبل بیش از ۷۰ درصد افزایش یافت.

در نهمین نمایشگاه فناوری نانو بیش از ۲۸۰ عنوان از کتاب‌های مرجع و علوم روز در حوزه‌های نانو بیوتکنولوژی، نانو ذرات، نانو مواد، نانو شیمی، نانو پزشکی، نانو الیاف، الکتروریسی، نانو الکترونیک، نانو پوشش، آنالیز و مشخصه یابی، نانو لوله، دارورسانی، نانو کامپوزیت، مهندسی سطح، ایمنی، نانو سیال، حسگر، نانو مکانیک، انتقال گرما، مالکیت فکری، سلول‌های خورشیدی با هماهنگی پایگاه اینترنتی فروش کتاب واوک به علاقه مندان فناوری نانو معرفی شد.

در جریان برگزاری نمایشگاه امسال، غرفه واوک اقدام به توزیع کارت‌های تخفیف ۵ درصدی به علاقمندان کتب مربوط به فناوری نانو کرده است. بر این اساس علاقمندان نانو می‌توانند با در اختیار داشتن کارت‌های تخفیف خود، در مراجعه به سایت واوک، علاوه بر ۴۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده برای کتب نانویی، از ۵ درصد تخفیف بیشتر برخوردار شوند.

مجموعه واوک با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو اقدام به جمع‌آوری کتب منتشر شده در حوزه نانو کرده و با تخفیف ۴۰ درصدی این کتاب‌ها را از طریق سیستم فروش اینترنتی خود در اختیار دانشجویان، پژوهشگران و محققین این حوزه قرار می‌دهد.