تقدیر از شرکت “نانونخ و گرانول سیرجان” به‌عنوان صادرکننده نمونه ملی

در بیستمین مراسم سالروز ملی صادرات، شرکت “نانونخ و گرانول سیرجان”، به‌عنوان صادرکننده نمونه ملی معرفی و از آن تقدیر شد.

در بیستمین مراسم سالروز ملی صادرات، شرکت “نانونخ و گرانول سیرجان”، به‌عنوان صادرکننده نمونه ملی معرفی و از آن تقدیر شد.

از سال ۱۳۷۶، با تصویب شورای فرهنگ عمومی کشور، بیست‌و‌نهم مهرماه به‌عنوان روز ملی صادرات تعیین گردید و سازمان توسعه تجارت ایران، هر ساله اقدام به برگزاری روز ملی صادرات می‌نماید.

امسال نیز، بیستمین مراسم سالروز ملی صادرات با عنوان «تجارت کهن، بازار مدرن» صبح روز پنجشنبه ۲۹ مهرماه با حضور رییس‌جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر جهاد کشاورزی، نمایندگان اتاق‌های بازرگانی، تعاون و اصناف و جمعی از تجار و بازرگانان کشور، در سالن اجلاس سران برگزار شد.

در این مراسم از پنج شرکت به‌عنوان صادرکننده ممتاز کشور و پنجاه شرکت به‌عنوان صادرکننده نمونه ملی تقدیر به عمل آمد، همچنین سه شرکت موفق به دریافت مدال افتخار صادرات شدند.

filereader.php?p1=main_13264068d108c6901

شرکت “نانونخ و گرانول سیرجان”، فعال در زمینه صادرات نانوگرانول نیز از جمله شرکت‌هایی بود که به‌عنوان صادرکننده نمونه ملی معرفی و با اهدای تندیس و لوح سپاس از آن تقدیر شد.

filereader.php?p1=main_2be9bd7a3434f7038

این شرکت دانش‌بنیان دارای گواهینامه CE اروپا و همچنین نخ نانوکامپوزیتی پلی‌ پروپلین تولیدی این شرکت دارای تاییدیه نانومقیاس از ستاد توسعه فناوری نانو است. ضمن اینکه محصولات تولیدی این شرکت به کشورهای ازبکستان، تاجیکستان، قرقیزستان، آذربایجان، ترکیه و کشورهای حوزه خلیج‌فارس صادر می‌شود.

filereader.php?p1=main_4c56ff4ce4aaf9573

شایان ذکر است، با تلاش شرکت “نانونخ و گرانول سیرجان”، امکان تولید الیاف، نخ و کیسه با مصرف مستربچ نانوکامپوزیتی پلی‌پروپیلن نانو‌روی فراهم شده که علاوه بر خواص ضدمیکروبی، خصوصیات محافظت در برابر اشعه فرابنفش را نیز دارد.