ششمین همایش بین‌المللی علوم و فناوری نانو آغاز به کار کرد

ششمین همایش بین‌المللی علوم و فناوری نانو (ICNN 2016)، چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵، در پردیس کرج دانشگاه خوارزمی، آغاز بکار کرد.

ششمین همایش بین‌المللی علوم و فناوری نانو با حضور قائم‌مقام اموربین‌الملل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، معاون توسعه فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رییس دانشگاه خوارزمی و رییس انجمن نانو فناوری ایران، صبح چهارشنبه ۵ آبان‌ماه ۱۳۹۵، در پردیس کرج دانشگاه خوارزمی، آغاز به کار کرد.

محورهای اصلی این همایش عبارتند از: نانوفیزیک، نانوشیمی، نانومواد، نانومحاسبات،‌ نانوپزشکی، نانوالکترونیک، نانو زیست‌فناوری و نانومغناطیس.

از حدود ۷۵۰ مقاله ارسالی به دبیرخانه این همایش، ۵۲۰ مقاله پذیرفته شده‌اند که این مقالات پذیرفته شده به صورت شفاهی و پوستر به زبان انگلیسی در سه روز ارائه خواهند شد. همچنین برگزاری هشت کارگاه آموزشی، تقدیر از ۱۰ پوستر برتر و برگزاری دو آزمون ملی و بین‌المللی، از برنامه‌های جانبی ششمین همایش بین‌المللی علوم و فناوری نانو است.

این همایش بین‌المللی به صورت دوسالانه و با هدف تبادل افکار و ایده‌های نو و آشنایی و بهره‌مندی دانشجویان و اساتید کشور از آخرین دستاوردهای فناوری نانو برگزار می‌شود. در ششمین همایش پژوهشگرانی از کشورهای کانادا، کرواسی، ترکیه، مالزی، تایوان، هند و پاکستان حضور دارند.

شایان ذکر است، ششمین همایش بین‌المللی علوم و فناوری نانو (ICNN 2016)، چهارشنبه ۵ آبان ماه آغاز شده و تا روز جمعه ۷ آبان‌ماه به کار خود ادامه خواهد داد.