فراخوان عمومی طراحی سوال هشتمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو

باشگاه نانو در نظر دارد برای ارتقای کیفیت و ایجاد تنوع در سوالات هشتمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو، از نظرات تمامی متخصصان و علاقمندان در این زمینه استفاده نماید. این المپیاد در فروردین ۹۶ برگزار خواهد شد و دانش‌آموزان فرصت دارند تا ۳۰ دی‌ماه ۱

کلیه نهادهای ترویجی، برگزیدگان المپیادهای پیشین، دانشجویان و فارغ‌ا‌لتحصیلان، دبیران و اساتید گرامی می‌توانند در طراحی سوالات المپیاد دانش‌آموزی نانو با باشگاه نانو همکاری نمایند و سوالات خود را در قالب فرمی که در ادامه این متن آمده است، با درج موضوع پست الکترونیکی با عنوان «سوالات هشتمین المپیاد» به نشانی اینترنتی olympiad@nanoclub.ir ارسال نمایند.

شایان ذکر است، سوالاتی که پس از انجام داوری برای استفاده در آزمون‌های آزمایشی و اصلی المپیاد و یا برای نگهداری در بانک سوالات المپیاد مناسب شناخته شوند، مورد تشویق قرار می‌گیرند.

این فراخوان از لحاظ زمان، دارای محدودیت نیست، ولی در صورتی که تمایل دارید، سوالاتتان به جلسات داوری این دوره از المپیاد برسد، تا تاریخ ۳۰ آذرماه ۹۵ فرصت ارسال سوالات را دارید.

هشتمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو، بهار سال ۱۳۹۶ در سراسر ایران برگزار خواهد شد.

برای دریافت فرم طراحی سوال، اینجا کلیک کنید.

نکات قابل توجه

۱- سوالات باید بر اساس مباحث اصلی دبیرستان طرح شود و در مواردی که نیاز به دانستنی‌های خاصی وجود دارد، مطلب به صورت یک متن، مانند سوالات درک مطلب در ابتدای سوال آورده شود.

۲- برای اطلاع از منابع مطالعاتی که از سوی باشگاه به دانش‌آموزان پیشنهاد شده اینجا را ببینید. این تذکر به معنای محدودیت طرح سوال از این منابع نیست.

۳- سوالات باید بر اساس جدول سرفصلی که برای المپیاد نانو آماده شده است، طراحی شوند. برای دریافت این جدول، اینجا کلیک کنید.

۴- سوالاتی که در قالب فرم طراحی سوال نباشند، داوری نخواهند شد.

۵- از ارسال سوالات شبیه به نمونه سوالات المپیاد سال‌های گذشته اجتناب شود، اگر سوال ارسالی، تکراری تشخیص داده شود، مورد داوری قرار نمی‌گیرد.

۶- پس از ارسال سوال، ایمیل دریافت سوال از سوی باشگاه برای طراحان فرستاده خواهد شد.

۷- برای دریافت شیوه‌نامه طراحی سوال اینجا کلیک کنید.

۸- آیین‌نامه حمایت و تشویق طراحان سوالات برگزیده، را از اینجا دریافت کنید.

علاقمندان به حضور در هشتمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو، برای اطلاع از جزئیات آزمون، شامل، تاریخ و نحوه ثبت نام و چگونگی تاثیر نمره آزمون‌های آزمایشی در رتبه‌بندی داوطلبان به سایت باشگاه نانو به نشانی www.nanoclub.ir مراجعه کنند.

filereader.php?p1=main_e571570731be65ab2