ارائه ۴ فناوری و محصول نانو در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق

چهار محصول و فناوری نانو در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران که از روز شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ تا ۱۸ آبان ۱۳۹۵ برگزار می شود ارائه خواهد شد.

نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه که سالانه با حضور تعدادی از شرکتهای داخلی و خارجی در زمینه صنعت برق برپا می گردد فرصتی است تا شرکتهای فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیتها و نوآوری های آتی خود را هدایت نمایند.

در این نمایشگاه برخی فناورانی که محصولات فناوری نانو برای استفاده در صنعت برق تولید کرده اند نیز در غرفه فناوری نانو حضور خواهند داشت تا ضمن معرفی محصولات خود پاسخگوی سوالات و درخواست های مخاطبان باشد. فهرست شرکت های فناور که در این نمایشگاه همراه حضور دارند عبارتند از؛

۱- شرکت بهران فیلتر، تولید کننده نانوفیلترهای نیروگاهی
۲- شرکت سخت آرا، ارائه دهنده خدمات پوشش دهی
۳- شرکت کیانانوپوشش ارائه دهنده پوشش تبدیلی نانوزیرکونیوم
۴- شرکت مهندسی مواد و فناوری‌های پیشرفته آپادانا ارائه دهنده پوشش های نانو کامپوزیتی مقاوم به خوردگی در صنعت برق

از دیگر برنامه های غرفه ستاد ویژه فناوری نانو در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق برقراری ارتباط و تبادل نظر با صنعتگران و فناوران فعال در عرصه این صنعت است. در خلال این مذاکرات بخش صنعت با پتانسیل های استفاده از فناوری نانو بیشتر آشنا شده و فناوران نیز این فرصت را دارند تا با نیازها و چالش های صنعت بیش از پیش آشنا شوند. این درخواست ها و چالش ها در قالب فرم های تبادل فناوری ثبت شده و از طریق سامانه تبادل فناوری نانو به آنها رسیدگی خواهد شد.

غرفه ۱۱۶۱ سالن ۶ در این دوره از نمایشگاه صنعت برق به فناوری نانو اختصاص دارد و از روز شنبه ۱۵ آبان تا ۱۸ آبان ۱۳۹۵ از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ پذیرای فعالان صنعت برق و سایر علاقه مندان خواهد بود.