۱۰٪ تأثیر آزمون‌های جامع سایت آموزش فناوری نانو بر امتیاز نهایی داوطلبان هفتمین مسابقه ملی فناوری نانو

سایت آموزش فناوری نانو در راستای آمادگی هرچه بیشتر داوطلبان مسابقه ملی فناوری نانو، زمینه‌سازی یک برنامه‌ریزی منظم مطالعه و ارزیابی یادگیری کاربران، آزمون‌های مجازی ویژه آمادگی مسابقه را برگزار می‌کند.

در راستای آمادگی هرچه بیشتر داوطلبان مسابقه ملی فناوری نانو، زمینه‌سازی یک برنامه‌ریزی منظم مطالعه و ارزیابی یادگیری کاربران، سایت آموزش فناوری نانو آزمون‌های مجازی ویژه آمادگی مسابقه را برگزار می‌کند. این آزمون‌ها به دو بخش کلی آزمون‌های آزمایشی و آزمون‌های ترازیابی تقسیم می‌شوند.

آزمون‌های مجازی حاوی سوالاتی از محتوای سایت آموزش و مرتبط با سرفصل‌های مسابقه ملی فناوری نانو هستند و به دو صورت مرحله‌ای و جامع برگزار می‌شوند.

سرفصل سوالات در آزمون‌های مجازی مرحله‌ای بخشی از سرفصل‌های مسابقه ملی فناوری نانو و در آزمون‌های جامع تمام سرفصل‌های مسابقه ملی است.

برای آشنایی با سوالات مسابقه و قرارگیری در یک محیط شبیه‌سازی شده، آزمون‌های ترازیابی بر اساس آزمون‌های مسابقه ملی در دوره‌های گذشته برگزار می‌شود.

میانگین درصد کسب شده توسط داوطلب در دو آزمون جامع سایت آموزش ویژه هفتمین مسابقه ملی فناوری نانو، ۱۰ درصد از امتیاز پایانی داوطلب در هفتمین مسابقه ملی فناوری نانو را تشکیل می‌دهد؛ به عنوان مثال، اگر میانگین درصد کسب شده داوطلب از بین این دو آزمون، ۷۰٪ باشد، ۷٪ امتیاز مسابقه توسط داوطلب اخذ شده است.

شایان ذکر است، اطلاع‌رسانی آزمون‌ها و اعلام هرگونه تغییری در زمان‌بندی، سرفصل‌های آزمون و غیره از طریق بخش اخبار سایت آموزش و دبیرخانه مسابقه ملی صورت خواهد گرفت.

جهت ارتباط با سایت آموزش فناوری نانو با ایمیل users.edu@nano.ir مکاتبه و یا با شماره تلفن ۰۹۱۰۴۷۱۲۰۳۶ و ۰۲۱۶۶۰۹۹۸۰۲ تماس حاصل نمایید.

علاقمندان می‌توانند جهت آشنایی بیشتر با سایت آموزش فناوری نانو به این صفحه مراجعه نمایند.

filereader.php?p1=main_508c75c8507a2ae52