زمان آزمون‌های آزمایشی هشتمین المپیاد نانو اعلام شد

زمان برگزاری سه آزمون آزمایشی ویژه هشتمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو اعلام شد.

امسال نیز همانند سال‌های گذشته سه آزمون آزمایشی ویژه هشتمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو، در دی، بهمن و اسفند ۱۳۹۵ به صورت مجازی برگزار می‌گردد. آزمون اول ۲۳ تا ۲۵ دی، آزمون دوم ۲۱ تا ۲۳ بهمن و آزمون سوم ۱۹ تا ۲۱ اسفند در سایت آموزش نانو به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

باشگاه نانو هر ساله برای بالا بردن سطح آمادگی داوطلبان برای حضور در آزمون مرحله اول المپیاد دانش‌آموزی فناوری نانو اقدام به برگزاری آزمون‌های مجازی آمادگی المپیاد می‌کند. دانش‌آموزان علاقمند به شرکت در آزمون‌های مجازی می‌توانند در تاریخ‌های اعلام شده با مراجعه به سایت آموزش در آزمون شرکت کرده و میزان آمادگی خود را برای حضور در المپیاد دانش‌آموزی فناوری نانو مورد سنجش قرار دهند.

گفتنی است معدل نمره آزمون‌های آزمایشی در امتیاز نهایی آزمون اصلی موثر است.

فایل کامل سؤالات به همراه پاسخنامه تشریحی دو روز پس از آزمون در پایگاه اینترنتی باشگاه دانش‌آموزی فناوری نانو در دسترس علاقمندان خواهد بود.

راهنمای شرکت در آزمون، قبل از شروع آزمون از طریق همین سایت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

شایان ذکر است سوالات آزمون‌های آزمایشی از مجموعه سوالات آزمون‌های اصلی و آزمایشی دوره‌های قبلی المپیاد نانو انتخاب شده است. آرشیو این سوالات به همراه پاسخنامه آنها به تفکیک دوره برگزاری، در سایت باشگاه نانو موجود است.

برای دسترسی به این آرشیو اینجا را ببینید.