۱۸ بهمن: برگزاری وبینار آشنایی نهادهای ترویجی با وبینارها و آزمون‌های آزمایشی المپیاد نانو

باشگاه نانو به منظور آشنایی مسئولین و رابطین نهادهای ترویجی با برنامه‌های آموزشی مجازی آمادگی هشتمین المپیاد دانش‌آموزی نانو و نحوه شرکت دانش‌آموزان در این برنامه‌ها، اقدام به برگزاری وبینار آموزشی در روز دوشنبه ۱۸ بهمن‌ماه جاری از ساعت ۱۵ تا ۱۷ ، نموده است.

نهادهایی که دانش‌آموزان آنها در آزمون‌های آزمایشی و وبینارها شرکت کنند، مشمول حمایت باشگاه نانو قرار می‌گیرند، همچنین شرکت مسئولان و رابطین نهادها در وبینار روز دوشنبه ۱۸ بهمن نیز در عملکرد آنها موثر است و امتیاز آن در ارزیابی عملکرد نهادها در نظر گرفته خواهد شد.

علاقمندان فرصت دارند تا روز یکشنبه ۱۷ بهمن‌ماه با ارسال مشخصات خود به نشانی الکترونیکی Lms@nano.ir در این وبینار ثبت‌نام نمایند؛ همچنین می‌توانند از طریق شماره ۰۹۱۰۴۷۱۲۰۳۶ و ۰۲۱۶۶۰۹۹۸۰۲ و یا تلگرام شماره موبایل ذکر شده اقدام به ثبت‌نام کنند.

وبینارهای آموزشی با هدف افزایش دسترسی تعداد بیشتری از داوطلبان المپیاد نانو به کارگاه‌های آمادگی این مسابقه علمی و ارتقاء کیفیت حضور آنها در آزمون اصلی طراحی شده است.

این وبینارها که بر اساس سرفصل‌های المپیاد نانو دسته‌بندی شده‌اند، توسط اساتید مجرب باشگاه نانو تدریس می‌شوند.

برای تشویق دانش‌آموزان به استفاده از این امکان علمی، میانگین نمره آزمون‌های آزمایشی که سال‌های پیش نیز برگزار شده است، در امتیاز مرحله اول المپیاد مؤثر خواهد بود.

همچنین طبق بند ۲ و ۳ آیین‌نامه ارزیابی عملکرد نهادهای ترویجی، افزایش کیفیت (نمره کسب شده) حضور داوطلبین موجب ارتقاء نمره کیفی نهادهای ترویجی ثبت نام کننده خواهد شد.

علاقمندان به شرکت در این وبینار برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۰۴۷۱۲۰۳۶ و ۰۲۱۶۶۰۹۹۸۰۲ تماس حاصل نمایند.