تولید و عرضه فیلامنت گرافنی برای صنعت چاپ سه بعدی

شرکت گرافن تری‌دی لب فیلامنت جدیدی برای استفاده در صنعت چاپ سه بعدی تولید و به بازار عرضه کرده است. این محصول از طریق شبکه گسترده فروش این شرکت قابل تهیه است.

شرکت گرافن تری‌دی لب (Graphene 3D Lab) طیف محصولات قابل عرضه خود را به بازار افزایش داد. این شرکت اقدام به تولید فیلامنت رسانا از جنس گرافن کرده است که برای صنعت چاپ سه بعدی ایده‌آل است. این فیلامنت‌ها با قطر ۳ میلیمتر از این پس در لیست محصولات این شرکت قرار گرفته و از طریق فروشگاه‌های گرافن تری‌دی‌ لب قابل تهیه است.
این محصول برای پاسخ به نیاز بازار در بخش چاپگرهای سه بعدی عرضه شده است. دانیل استولیاروف از مدیران این شرکت می‌گوید: «با توسعه صنعت چاپ سه بعدی، استانداردها برای مواد مصرفی خود را نشان می‌دهند. به عنوان یکی از شرکت‌های تولید کننده مواد مورد استفاده در چاپگرهای سه بعدی پیشرفته، ما باید بتوانیم نیاز بازار را در این روند پاسخ دهیم. ما باید لیست محصولات خود را گسترش دهیم و با افزودن محصولات جدید در بخش مواد مورد استفاده در صنعت چاپ سه بعدی، مشتریان خود را در این حوزه از این پیشرفت آگاه کنیم.»
گرافن تری‌دی‌ لب یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه تولید و بازاریابی کامپوزیت‌ها و پوشش‌های گرافنی است. این شرکت طیف وسیعی از مواد پیشرفته را برای استفاده در بخش تجاری، تحقیقاتی و نظامی تولید می‌کند. گرافن‌ تری‌دی‌ لب دارای یک شرکت تابعه است که در حال حاضر بیش از ۱۰۰ نوع محصول گرافنی را به بازار عرضه می‌کند. ۱۱ هزار مشتری از سراسر جهان از محصولات این شرکت استفاده می‌کنند که بخشی از ۵۰۰ شرکت‌ فهرست Fortune از جمله مشتریان گرافن تری‌دی‌ لب هستند. علاوه براین، دانشگاه‌های معتبر و شرکت‌هایی نظیر فورد، سامسونگ و IBM در کنار سازمان‌هایی نظیر ناسا از جمله مشتریان این شرکت هستند.
گرافن تری‌دی‌ لب بخش ویژه‌ای برای فروش مواد مربوط به چاپ سه بعدی دارد. این بخش شبکه‌ای گسترده برای توزیع مواد مورد نیاز این صنعت ایجاد کرده است. این شرکت دارای فناوری ویژه‌ای برای جداسازی لایه‌های اتمی گرافنی است.
گرافن تری‌دی‌ لب دارای کارخانه‌ای در کالورتون نیویورک است که در آنجا تجهیزات آنالیز و پردازش مواد وجود دارد. این شرکت پتنت‌های مختلفی در این حوزه دارد که برای ثبت به دفتر اختراعات عرضه کرده است.