برگزاری وبینار آموزشی با موضوع «اصول و مبانی روش‌های SPM (دوره دوم)» در سایت آموزش فناوری نانو

وبینار آموزشی «اصول و مبانی روش‌های SPM (دوره دوم) » در تاریخ ۲۷ بهمن‌ماه ۹۵ در سایت آموزش فناوری نانو برگزار خواهد شد و به حاضرین در این دوره آموزشی گواهی پایان دوره اعطا می‌شود.

سیستم جامع آموزش فناوری نانو، برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین را در دستور کار خود دارد. با توجه به سابقه برگزاری این دوره‌ها در سایت آموزش، ششمین دوره ۳ ساعته در سال تحصیلی جدید، با عنوان «اصول و مبانی روش‌های SPM (دوره دوم)» در تاریخ ۲۷ بهمن‌ماه ۹۵ توسط مهندس ابوالفضل آذرنیا تدریس می‌گردد.

رزومه مختصری از مهندس آذرنیا بدین شرح است:

–  دانشجوی دکتری مهندسی مواد – دانشگاه صنعتی شریف
–  مولف چند جلد کتاب و مجری چندین پروژه در حوزه فناوری نانو
–  دارای گواهی توانمندی تدریس نانو

سرفصل دوره عبارتست از:
–  اصول و مبانی روش‌های SPM
–  معرفی انواع روش‌های SPM
–  مروری بر روش‌های STM، EFM، MFM،KFM  و SNOM
–  کاربردهای اصلی روش‌های SPM
–  مروری بر مبانی کاربردی و فنی روش‌های SPM
– مطالعه و تحلیل داده‌های تجربی حاصل از روش‌های SPM

هزینه ثبت‌نام در این دوره ۲۱،۰۰۰ تومان است که برای کاربران برتر ماه سایت آموزش تخفیف ۵۰%  در نظر گرفته شده است. لینک ثبت‌نام از ۱۷ بهمن‌ماه فعال بوده و با توجه به محدود بودن ظرفیت دوره، اولویت با افرادی است که زودتر ثبت‌نام و پرداخت خود را تکمیل کرده باشند. ثبت‌نام در این دوره‌ از طریق صفحه شخصی اعضا در سایت ستاد قسمت کارتابل افراد (حمایت تشویقی) صورت می‌گیرد.

قابل ذکر است به افرادی که در دوره ثبت‌نام نموده و در تاریخ دوره در کلاس آنلاین، حضور مجازی داشته باشند و همچنین عضو سایت آموزش باشند، گواهی حضور در دوره اعطا خواهد شد.

داوطلبان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به سایت آموزش نانو مراجعه و یا با ایمیل lms@nano.ir مکاتبه و یا با شماره‌ ۰۹۱۰۴۷۱۲۰۳۶ تماس حاصل نمایند.

شرایط آزمون پایان دوره متعاقبا اعلام شده و شرکت‌کنندگانی که موفق به کسب شرایط اعلام شده باشند، گواهی پایان دوره را دریافت می‌کنند.