تمدید مهلت ثبت‌نام در چالش فناوری ساخت تیپ میکروسکوپ نیروی اتمی

مهلت ثبت‌نام در اولین چالش فناوری نانو با عنوان «ساخت تیپ میکروسکوپ نیروی اتمی»، تا ۱۵ اسفندماه تمدید شد.

بنابر اعلام دبیرخانه چالش‌های نوآوری و فناوری نانو  به‌منظور فراهم نمودن فرصت بیشتری برای تکمیل و ارسال طرح‌ها از سوی فناوران و پژوهشگران، مهلت ثبت‌نام در چالش فناوری نانو با عنوان «ساخت تیپ میکروسکوپ نیروی اتمی» برای ۱۵ روز دیگر یعنی تا تاریخ ۱۵ اسفندماه تمدید گردید.

از این رو محققان دانشگاهی، فناوران و شرکت‏‌های دانش‌‏بنیان علاقمند به شرکت در این چالش فناوری تا این تاریخ فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی چالش فرم پیش‌نویس طرح را دریافت و نسبت به ثبت طرح پیشنهادی خود اقدام نمایند.

چالش فناوری ساخت تیپ میکروسکوپ نیروی اتمی طی سه مرحله برگزار و از پانزدهم‌ دی‌ماه فرآیند ثبت‏‌نام مرحله اول آن آغاز شده‌است. گفتنی است که نمونه‌های آزمایشگاهی برگزیده شده در مرحله دوم چالش جایزه نقدی ۵ میلیون تومانی به همراه ۱۰ میلیون تومان گرنت تحقیقاتی برای استفاده از شبکه آزمایشگاهی نانو و خرید مواد و لوازم آزمایشگاهی مورد نیاز در راستای تکمیل مستندات فنی و تهیه نمونه محصول نهایی دریافت خواهند نمود. به برگزیده نهایی چالش در مرحله سوم نیز جایزه نفیس ۶۰ میلیون تومانی تعلق خواهد گرفت.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جزئیات چالش (نحوه ثبت‌نام، شرایط ارسال طرح، جوایز و غیره) به پایگاه اینترنتی چالش مراجعه نمایند.