حضور محصولات و فناوران مبتنی بر فناوری نانو در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست ایران

محصولات و فناوران مبتنی بر فناوری نانو در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست ایران که از ۶ تا ۹ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت.

نمایشگاه محیط زیست بزرگ‌ترین رویداد در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات مرتبط با محیط زیست کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست‌اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت به علاقمندان عرضه می‌شود و فرصتی برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.

شرکت‌ها و فناوران در حوزه فناوری نانو در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست ایران در سالن ۳۱A حضور خواهد داشت. شانزدهمین دوره این نمایشگاه بین‌المللی در تاریخ ۶ الی ۹ اسفندماه ۱۳۹۵ در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

در غرفه فناوری نانو؛
۱-     شرکت‌ دانش‌بنیان ایفاپژوهش با ارائه غشاهای هالوفایبر پلی الفینی جهت استفاده در فرآیندهای آب و فاضلاب، شرکت پالایش پلاسما صنعت با ارائه سامانه تصفیه پساب صنعتی با روش پلاسما،
۲-     شرکت پیام‌آوران نانوفن‌آوری فردانگر با ارائه سامانه نانوکاویتاسیون جهت آرسنیک‌زدایی از آب و سامانه الکترودیالیز انتخابی جهت نیترات‌زدایی از آب آشامیدنی،
۳-     شرکت تولیدی و صنعتی بهران فیلتر با ارائه نانوفیلتر نیروگاهی و خودروی سنگین،
۴-     شرکت نانوتارپاک با ارائه نانوماسک تنفسی فیلتردار
۵-     شرکت نانوپلاست جلفا ارس با ارائه کیسه زباله آنتی‌باکتریال و زیست تخریب‌پذیر
و همچنین شبکه ایمنی فناوری نانو حضور خواهند داشت.