انتشار کتابچه یازدهمین جشنواره برترین‌های فناوری نانو

همزمان با برگزاری یازدهمین جشنواره برترین‌های فناوری نانو، کتابچه معرفی برگزیدگان این جشنواره نیز منتشر شد و در دسترس قرار گرفت.

یکی از برنامه‌های ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، ارزیابی و رتبه‌بندی افراد و نهادهای موثر در توسعه علم و فناوری است. این ارزیابی به‌صورت سالانه و در راستای چشم‌انداز، اهداف و برنامه‌های سند راهبرد آینده فناوری نانو است، همزمان با برگزاری یازدهمین جشنواره برترین‌ها، کتابچه معرفی برگزیدگان این جشنوراره نیز منتشر شد.

در این کتابچه شاخص‌ها و روند ارزیابی برترین‌های فناوری نانو در هریک از حوزه‌های محققان برتر، محققان فناور، موسسات پژوهشی، طرح‌‌های نوآور برگزیده و مجلات ISI فناوری نانوی ایران ذکر شده است.

براین اساس اطلاعاتی از برگزیدگان بخش محققان برتر حاوی تعداد مقالات، پایان‌نامه‌ها، کتب و ثبت اختراعات به منظور آگاهی از نحوه انتخاب این افراد آورده شده است.

همچنین سقف امتیازی شاخص‌های انتخاب برترین موسسات پژوهشی در این کتابچه ارائه شده است، اطلاعاتی نیز حاوی تعداد ثبت اختراع، انتشار پایان‌نامه، توسعه محصول مبتنی بر صنعت، کسب امتیاز حاصل از فروش محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان و چاپ کتاب ویژه هریک از موسسات برگزیده بیان شده است.

در پایان این کتابچه نیز دو طرح منتخب نوآور جشنواره یازدهم و مجلات تقدیر شده در این دوره، معرفی شده‌اند.

filereader.php?p1=main_2d51fe4a0ba548944

برای آشنایی با برترین‌های یازدهمین جشنواره فناوری نانو، می‌توانید کتابچه این دوره را از اینجا دریافت نمایید. همچنین برای مشاهده کتابچه‌ دوره‌های گذشته برترین‌های فناوری نانو به این صفحه مراجعه نمایید.

قابل ذکر است مراسم معرفی برگزیدگان یازدهمین جشنواره برترین‌های فناوری نانو، روز دوشنبه، ۲ اسفند‌ماه ۱۳۹۵ در محل سالن همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی ایران برگزار شد.