عرضه تجاری فناوری فیلم‌های حاوی نقاط کوانتومی برای صنعت نمایشگر

شرکت کوانتوم متریالز فناوری فیلم‌های حاوی نقاط کوانتومی عاری از فلزات سنگین خود را در نمایشگاه الکترونیک مصرفی لاس و گاس عرضه کرد. این فناوری می‌تواند به تولیدکنندگان در ارائه محصولاتی با قیمت مناسب کمک کند.

شرکت کوانتوم متریالز (Quantum Materials) فناوری فیلم حاوی نقاط کوانتومی عاری از فلزات سنگین خود را در نمایشگاه الکترونیک مصرفی در لاس و گاس به نمایش گذاشت.
استفان اسکوریز، مدیرعامل شرکت کوانتوم متریالز، می‌گوید: «ما از ارائه این فناوری بسیارخرسندیم. این فیلم حاوی نقاط کوانتومی در ساخت نمایشگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این فناوری برای تولیدکنندگان پیشرو در حوزه نمایشگر بسیار جذاب است؛ کسانی که قصد دارند فناوری پیشرفته نقاط کوانتومی را وارد مانیتور، تلفن همراه و تلویزیون‌های خود کنند. فیلم نمایشگر حاوی نقاط کوانتومی عاری از کادمیم به طراحان نمایشگر این امکان را می‌دهد تا تصاویری زنده‌تر و روشن‌تر ایجاد کنند. همچنین در حال حاضر قوانین سخت‌گیرانه‌ای برای فلزات سنگین وجود دارد که به تولیدکنندگان کمک می‌کند تا دچار مشکل و محدودیت قانونی نشوند.»
توشی آندو از مدیران کسب و کار شرکت کوانتوم متریالز می‌گوید: «به دلیل هزینه نسبتاً بالا، پیاده‌سازی فناوری فیلم نمایشگر حاوی نقاط کوانتومی تا حدی گران خواهد بود. ما معتقدیم که راهبرد تولید نقاط کوانتومی شرکت کوانتوم متریالز به تولیدکنندگان امکان می‌دهد تا بتوانند فناوری تولید نمایشگر حاوی نقاط کوانتومی را با محدوده قیمتی مختلف به مصرف کننده ارائه کنند.»