مهلت ثبت‌نام هفتمین مسابقه ملی فناوری‌نانو تمدید شد

مهلت ثبت‌نام هفتمین مسابقه ملی فناوری نانو تا تاریخ ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۶ تمدید شد.

بنابر اعلام دبیرخانه مسابقه ملی فناوری نانو، بدلیل درخواست‌های مکرر نهادهای ترویجی و علاقمندان به شرکت در مسابقه، مهلت ثبت‌نام در مسابقه که پیش‌تر تا ۲۹ اسفندماه ۱۳۹۵ اعلام شده ‏بود، برای ثبت نام بصورت انفرادی تا ۳۰ فروردین ماه و ثبت نام از طریق نهادهای ترویجی تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۶ تمدید شد.‏

شایان ذکر است هر منطقه‌ای که حداقل ۷۵ داوطلب داشته باشد و یکی از نهادهای ترویجی مسئولیت برگزاری آزمون در آن منطقه را برعهده بگیرد، به عنوان حوزه آزمون معرفی خواهد شد. همچنین هر استان حداقل یک حوزه آزمون خواهد داشت.

گفتنی است، هفتمین مسابقه ملی فناوری نانو در یک مرحله‏ و بصورت تئوری روز جمعه ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد و کلیه سوالات آزمون به صورت چند گزینه‌ای طراحی می‌شود.

همچنین در انتهای دفترچه سوالات مسابقه، تعدادی سوال تشریحی برای سنجش توان آموزشی داوطلبان، علاوه بر سوالات چهار گزینه‌ای ارائه خواهد شد تا داوطلبان دریافت گواهی توانمندی تدریس فناوری نانو به آن پاسخ دهند. اعطای گواهی توانمندی تدریس منوط به کسب حد نصاب علمی در آزمون چهار گزینه‌ای است.

شایان ذکر است، میانگین درصد کسب شده توسط داوطلب در دو آزمون جامع سایت آموزش ویژه هفتمین مسابقه ملی فناوری نانو، ۱۰ درصد از امتیاز پایانی داوطلب در هفتمین مسابقه ملی فناوری نانو را تشکیل می‌دهد.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون برگزاری این مسابقه و نحوه ثبت‌نام آن به‎ ‎پایگاه ‏اینترنتی مسابقه ‎و یا کانال تلگرام دبیرخانه مراجعه کنند یا با شماره ‎ ۰۲۱-۶۶۵۳۲۶۱۸و موبایل و تلگرام ۰۹۱۹۰۴۲۴۲۰۵ تماس حاصل نمایند.‏