برگزاری وبینار آموزشی با موضوع «آشنایی با کروماتوگرافی» در سایت آموزش فناوری نانو

وبینار آموزشی «آشنایی با کروماتوگرافی» در تاریخ ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۹۶ در سایت آموزش فناوری نانو برگزار خواهد شد و به حاضرین در این دوره آموزشی، در صورت کسب شرایط آزمون، گواهی پایان دوره اعطا می‌شود.

سیستم جامع آموزش فناوری نانو، برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین را در دستور کار خود دارد. با توجه به سابقه برگزاری این دوره‌ها در سایت آموزش، نهمین دوره ۳ ساعته در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ با عنوان «آشنایی با کروماتوگرافی» در تاریخ ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۹۶ توسط دکتر سید علی معبودی تدریس می‌شود.

رزومه مختصری از دکتر معبودی بدین شرح است:
–  دکتری نانوفناوری- دانشگاه تربیت مدرس تهران
– مدرس تراز الف ستاد توسعه فناوری نانو

سرفصل‌های این دوره عبارت‌ است از:
– مروری بر روش‌های جداسازی
– کروماتوگرافی
      تعریف
      اجزای یک سیستم کروماتوگرافی
      کروماتوگرام
      زمان بازداری
      بازده جداسازی
      کارایی ستون
      عوامل پهن شدگی پیک
– کروماتوگرافی گازی
     اجزای دستگاه (مخزن، ستون، سیستم تزریق، آشکارساز)
     کروماتوگرافی گازی- طیف سنج جرمی
 – انواع کروماتوگرافی مایع
      (معرفی- انواع- اجزا)

هزینه ثبت‌نام در این دوره ۲۱،۰۰۰ تومان است که برای کاربران برتر ماه سایت آموزش تخفیف ۵۰٪ در نظر گرفته شده است. لینک ثبت‌نام از یکم اردیبهشت‌ماه فعال بوده و با توجه به محدود بودن ظرفیت دوره، اولویت با افرادی است که زودتر ثبت‌نام و پرداخت خود را تکمیل کرده باشند. ثبت‌نام در این دوره‌ از طریق صفحه شخصی اعضا در سایت ستاد قسمت کارتابل افراد (حمایت تشویقی) صورت می‌گیرد.

قابل ذکر است به افرادی که در دوره ثبت‌نام نموده و در تاریخ دوره در کلاس آنلاین، حضور مجازی داشته باشند و همچنین عضو سایت آموزش باشند، گواهی حضور در دوره اعطا خواهد شد.

داوطلبان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به سایت آموزش نانو مراجعه و یا با ایمیل lms@nano.ir مکاتبه و یا با شماره‌ ۰۹۱۰۴۷۱۲۰۳۶ تماس حاصل نمایند.

شرایط آزمون پایان دوره متعاقبا اعلام شده و شرکت‌کنندگانی که موفق به کسب شرایط اعلام شده باشند، گواهی پایان دوره را دریافت می‌کنند.