تمدید مهلت ثبت‌نام در چالش نوآوری «توسعه روش‌های تشخیص آنی پزشکی مبتنی بر نانوحسگرهای زیستی»

مهلت ثبت‌نام در چالش‌ نوآوری «توسعه روش‌های تشخیص آنی پزشکی مبتنی بر نانوحسگرهای زیستی» تا ۱۵ خردادماه تمدید شد.

بنابر اعلام دبیرخانه چالش‌های نوآوری و فناوری نانو به‌منظور فراهم نمودن فرصت بیشتری برای تکمیل و ارسال طرح‌ها از سوی فناوران و پژوهشگران، مهلت ثبت‌نام در چالش نوآوری «توسعه روش‌های تشخیص آنی پزشکی مبتنی بر نانوحسگرهای زیستی» تا تاریخ ۱۵ خردادماه سال جاری تمدید شد. از این رو محققان دانشگاهی، فناوران و شرکت‏‌های دانش‌‏بنیان علاقمند به شرکت در این چالش نوآوری تا این تاریخ فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی چالش فرم پیش‌نویس طرح را دریافت و نسبت به ثبت طرح پیشنهادی خود اقدام نمایند. 
چالش‌ نوآوری فوق که از ۲۳ فروردین‌ماه فرآیند ثبت‌‏نام مرحله اول آن‌ آغاز شده‌است، طی دو مرحله برگزار خواهد شد. گفتنی است که به طرح‏‌های منتخب مرحله اول توسط هیات داوران، هر کدام ۵۰ میلیون ریال کمک هزینه ساخت نمونه آزمایشگاهی و ۳۰ میلیون ریال تسهیلات آزمایشگاهی (برای خرید ملزومات یا استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی) از سوی ستاد توسعه فناوری نانو تعلق خواهد گرفت و برندگان راهی مرحله دوم (ساخت نمونه آزمایشگاهی) خواهند شد. در پایان این چالش نیز به برگزیدگان اول و دوم، از سوی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو به ترتیب ۱۰۰ و ۵۰ میلیون ریال جایزه نقدی اعطا خواهد شد. لازم به ذکر است صاحبان طرح‌های برتر در این چالش‌ علاوه بر دریافت جوایز نقدی و خدمات مشاوره‌ای، از تسهیلات تجاری‌سازی برای توسعه طرح خود نیز بهره‌مند خواهند شد.
علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جزئیات چالش (نحوه ثبت‌نام، شرایط ارسال طرح، جوایز و غیره) به پایگاه اینترنتی چالش مراجعه نمایند.